
Tradicionalno obilježavanje
Dana škole II. gimnazije Osijek ove je godine dodatno obogaćeno provedbom projekta
Društvene igre za razvoj socijalnih i emocionalnih vještina, koji se provodi uz potporu
Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Projekt je rezultat iskustva višegodišnjeg rada nastavnika
Nikole Čuraja, školske psihologinje
Ivane Azenić i pedagoga
Darija Österreichera.
O
važnosti razvoja socijalnih i emocionalnih vještina govori nam i školska psihologinja naglašavajući kako upravo te vještine predstavljaju ključan
zaštitni faktor u očuvanju mentalnog zdravlja učenika, smanjenju stresa i anksioznosti te pomažu u prevenciji rizičnih ponašanja. Aktivnostima koje uključuju igru i međusobnu suradnju, učenici ne samo da razvijaju važne
životne kompetencije, već i ostvaruju bolje odnose, osjećaju se prihvaćeno i povezano – a upravo su to temelji koji ostaju i nakon školskog zvona.
Ove godine Dan škole u II. gimnaziji Osijek zaista je pokazao svu
širinu raznovrsnosti talenata, interesa i kreativnosti. Uz sportske izazove i turnire u nogometu, košarci i odbojci, učenici su mogli birati između raznolikih radionica – od pub kvizova, potraga za blagom i glazbenih radionica, do znanstvenih eksperimenata, kreativnih izrada i dramskih improvizacija. Program su kreirali učenici, nastavnici, ali i vanjski suradnici pretvarajući školu u pravo malo središte ideja, igre i međusobnog učenja.
Takav pristup, ističe pedagog
Dario Österreicher, odražava temeljne vrijednosti škole – suradnju,
izgradnju samopouzdanja kao i brigu o emocionalnoj dobrobiti učenika. Upravo ovakvim sadržajima učenici ne samo da razvijaju važne životne vještine, već svakodnevno žive duh zajedništva i podrške koji škola njeguje.
Voditelj projekta društvenih igara
Nikola Čuraj objašnjava da projekt ima i
dugoročnu korist, prepoznavši socijalno-emocionalne vještine kao ključne u današnjem tržištu rada. Razvijajući emocionalnu inteligenciju, komunikaciju i suradnju, učenici se pripremaju za izazove modernog društva i ekonomije, čime ne samo da unapređuju osobni razvoj, već stvaraju temelje za uspješnu profesionalnu budućnost.
„
Dan škole u našoj gimnaziji uvijek je prilika da naglasimo koliko su važne vještine koje se razvijaju izvan učionice – suradnja, empatija, komunikacija. Ove smo godine na poseban način to potvrdili i projektom koji je nastao iz stvarnog entuzijazma učenika i želje da škola bude mjesto povezivanja i međusobne podrške. Vjerujem da ovakvi projekti čine razliku – ne samo u obrazovanju, nego i u svakodnevnom životu naših učenika“, zaključila je ravnateljica
Nives Merčep.
Tekst i foto: II. gimnazija Osijek