Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



OBŽ – županija koja raste

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 67274
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.09.2024. 10:09 
Naslov:  OBŽ – županija koja raste
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

"Zagorje razvija brend od 2013., Istra ima najbolje maslinovo ulje sedam godina zaredom, a Osječko-baranjska županija bilježi pozitivne trendove u svim segmentima“ – zaključci su panelu o brandiranju županija na kojem se raspravljalo o važnosti strateškog planiranja i brendiranja županija koje igra ključnu ulogu u regionalnom razvoju.Više od 150 sudionika okupilo se na otvaranju Konferencije županija koja sada već tradicionalno okuplja stručnjake i županijske službenike iz svih resora.

Konferencija koja se u zagrebačkom hotelu Antunović održava tijekom ovog tjedna (18. do 21. rujna) otvorena je panelom “Županije kao brend” u kojem je istaknuta važnost strateškog upravljanja brendiranjem županija, ne samo u turističkom smislu već i u privlačenju investicija, demografske revitalizacije i jednakomjernog razvoja gospodarstva. Konferenciju su organizirale Hrvatska zajednica županija i tvrtka Libusoft Cicom 18. rujna u Zagrebu.

Panel “Županije kao brend” okupio je tri župana različitih hrvatskih krajeva koji su govorili o strateškom brendiranju na primjeru svojih županija. Osječko-baranjska županija razvila je strategiju brendiranja turističke destinacije pod nazivom HeadOnEast – "Kreni na istok", koja se uspješno provodi već šestu godinu. Ova inicijativa donosi sve bolje rezultate u turizmu, čime se povećava prepoznatljivost regije.

- Osim turizma, ove godine započeli smo s brendiranjem županije u gospodarskom smislu pod sloganom "Županija koja raste". Taj krovni brand obuhvaća niz projekata, od kojih je jedan posebno značajan projekt subvencioniranja kamatnih stopa na kupnju kuća i stanova "Stvorimo dom u OBŽ" - ističe obnašatej dužnosti župana Mato Lukić i dodaje kako slogan "Županija koja raste" odražava rast gospodarskih pokazatelja, a brendiranje obuhvaća i podršku izvrsnim učenicima kroz projekte koji također doprinose ukupnom razvoju Županije.

Govoreći o projektu Zagorje – bajka na dlanu župan Željko Kolar istaknuo je da je u Zagorju brendiranje strateški planirano od 2013. godine.

- Iz aviona, Zagorje izgleda kao dlan, a na tome dlanu imate sedam gradova, sedam rijeka, sedam planina. Važno je da budete inovativni u proizvodima koje nudite, a dio su vizualnog identiteta jer tako širite interes za svoju regiju - ističe Kolar. U toplicama je trenutna investicija 65 milijuna eura, a na nacionalnoj i europskoj razini zaštitili su brojne delicije, među kojima i puricu, i mlince, i štrukle.

Sedmu godinu zaredom najbolja maslinarska regija u svijetu, Istarska županija oduvijek razumije važnost brendiranja.

- Istra je brend, ljudi žele posjetiti Istru, ali ljudi žele doći živjeti u Istru i zato moramo biti izvrsni i moramo biti konkurentni – rekao je istarski župan Boris Miletić.

Najveći izazov je odrediti pravi smjer brendiranja i prilagoditi očekivanja realnom stanju na terenu. Iako javna uprava ima definirane parametre i nadležnosti, svaka županija ima svoje specifičnosti.

- Ključno je pronaći najjače adute i graditi priču oko njih. Prilikom brendiranja važno je biti realan u procjeni vlastitih resursa i potencijala, a zatim na temelju toga razviti autentičnu strategiju. No, osim formalnih brand strategija, najvažniji faktor su ljudi – dužnosnici i zaposlenici županije. Svaki referent koji radi s građanima predstavlja lice županije, i zbog toga je važno ulagati u ljude kako bismo uspješno brendirali našu upravu - kaže Lukić.

Na konferenciji županija sudjelovali su i pročelnici i djelatnici Osječko-baranjske županije, kao i predstavnici Županijske razvojne agencije. Ravnatelj JU ŽRA-e održao je predavanje „Načelo DNSH, šest okolišnih ciljeva - izazovi u praksi“. Na konkretnim primjerima pojašnjena je primjena načela „ne nanosi bitnu štetu“ koje nalaže da aktivnosti poduzeća i projekti za koje se traži potpora Eu ne smiju značajno štetiti niti jednom od šest ciljeva definiranih Taksonomijom EU-a.


Tekst i foto: OBŽ

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: