Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Borzan: Od svibnja iduće godine značajno niže cijene međunarodnih poziva

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 68037
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.11.2018. 14:49 
Naslov:  Borzan: Od svibnja iduće godine značajno niže cijene međunarodnih poziva
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

- Veliko je zadovoljstvo kada nešto na čemu si dugo radio bude konačno izglasano. U Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača smo se trudili da međunarodni pozivi budu izjednačeni s domaćima, ali na kraju je kompromis da će maksimalne cijene minute poziva u EU biti 19 centi, a SMS-a 6 centi. To je jako dobra vijest i za potrošače u Hrvatskoj gdje cijena ovisno o operateru i tarifi zna prelaziti pet kuna - kaže Biljana Borzan.

Nakon sniženja cijena roaminga od kojih profitiraju potrošači koji putuju u inozemstvo, ovo su odlične vijesti i za potrošače koji iz svoje države zovu u EU, a kojih je ipak značajno veći broj. Istraživanje BEUC-a (Europskog udruženja za zaštitu potrošača) je pokazalo da je stvarni trošak minute inozemnog poziva za operatere 0,014 eura po minuti, a za potrošače bude i do 1,99 eura po minuti. Po toj računici operateri zarade na međunarodnom pozivu i do 5.000 posto. SMS poruke operaterima donose profit od tisuću posto.

- U Hrvatskoj se građani najviše žale na telefonske operatere. Ovom Uredbom, koja će stupiti na snagu već u svibnju iduće godine, povećat će prava korisnika koji će moći lakše mijenjati operatere i zatražiti naknadu - objašnjava Borzan.

Zbog visokih cijena poziva u inozemstvo koje se u prosjeku kreću oko 50 centi, europski potrošači su sve češće koristili različite aplikacije za zvanje, koje ipak kvalitetom ne mogu parirati klasičnom pozivu. Čak 67 posto potrošača kaže da najčešće ne koriste aplikacije jer osoba koju zovu nema istu aplikaciju, a 36 posto potrošača jer je kvaliteta poziva preslaba.



Tekst i foto: Ured/Office of Mrs. Biljana Borzan MEP

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: