francika je napisao/la:
Spoj južne i zapadne obilaznice je krivo isprojektiran jer je zapadna obilaznica trebala prelaziti preko ceste koja ida od Portanove, a kad već nije dobro isprojektirana onda se cesta trebala zatvoriti davno prije, čim se zapadna obilaznica spojila sa Strossmayerovom.
Ovo prepravljanje raskršća isključivo je napravljeno u korist privatnih interesa Portanove zato da svi koji sa južne obilaznice idu u pravcu Višnjevca, Josipovca i Baranje moraju proći pokraj Portanove, a time će se stvoriti prometni čep na semaforu na Strossmayerovoj i povećana posjeta Portanovi zbog gužvi u prometu a manja posjeta ostalih trgovačkih centara.
Iz istog razloga se radi i "S cesta" i kružni tok na L.B.Mandića koji omogućava lakše skretanje u Portanovu a ne u ostale trgovačke centre, cesta od Pampasa iza Petrolove benzinske stanice za direktan pravac za Portanovu, budući cestovni most koji koji izbija na Strossmayerovu i time svima sa Biljske ceste omogućava da lakše dođu do Portanove bez gužve u prometu.
Kad sve zbrojimo, Bubalo je omogučio da se pokrade oko 60.000.000 kn i više umjesto da se obnove devastirani objekti u gradu, a policija je zaštitila lopove i omogućila da se krađa može neometano obaviti.
Bubalo omogućava razvoj monopola u gradu i uništavanje gospodarstva svojim potezima, a policija umjesto da hvata lopove ona ih štiti.