Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Zar još jedan catering u Osijeku???

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Poll :: Da li ste zadovoljni hranom koju dobivate od osječkih dostavljača harane?

1. Da, fenomelna, nije potrebno bolje
11%
 11%  [ 4 ]
2. Tak, tak, može se se bolje
67%
 67%  [ 23 ]
3. Prosječno loše i vrijeme je za nešto bolje
20%
 20%  [ 7 ]
Ukupno glasova : 34


Autor Poruka
Stella1989
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2929
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 24.11.2010. 9:18 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la (Pogledaj post): › Ovo zadnje navedeno se može vidjeti iz večine ovih vaših postova i molim vas da se kanite svojih nerealnih ocjenjivanja, a oni nezadovoljni jednostavno neka si sami pripremaju hranu kod kuče i sve ste probleme riješili na vrlo jednostavan način. Pozdrav

Ajd se ti malo spusti na zemlju! Mi koji posjećujemo ugostiteljske objekte i jedemo vašu hranu/ponekad splačine, plaćamo to, ali zahtijevamo kvalitetu, a ne nešto zbog čega ćemo poslije požaliti što smo bacili nekoliko desetaka/stotina kuna na nešto što ne vrijedi ni upola toliko! Oni koji idu u restorane, naručuju jela iz dostave, očekuju da će dobiti finu hranu, a ne neku splačinu.

A ako zbog traljavosti i aljkavosti (tvojih) kuhara hrana nije dobra, zar mi trebamo šutjeti?! Mislim, jel ti znaš što si uopće napisao?!

Svaki normalan čovjek znat će prepoznati kada hrana nije (dovoljno) slana, kad je tijesto nedovoljno pečeno, kad je pommes frites prepun ulja/masti...pa nismo ni mi veslo sisali!

Negativne kritike i dolaze ukoliko (tvoji) djelatnici ne znaju pripremiti naručenu hranu, ako je pripreme polovično, škrtare ili uzimaju sebi i sl. Milijun je mogućnosti, ali ti kao vlasnik trebaš biti zadužen za nadgledanje takvih stvari kako bi ih bilo što manje i kako bi imao što više dobrih komentara umjesto primjedbi.

Recimo, polazim od sebe. Ako sam negdje pojela nešto što mislim da je loše spravljeno, postoje dvije mogućnosti. Ili da više ne naručujem tu vrstu jela ili da više nikad ne naručujem ništa iz tog objekta.

Iz Asa bih samo naručila pizze jer su ok, ali lignje i pommes - nema šanse!

_________________
Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
joojkretena
Offline
Avatar

Ukupno postova: 19
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.11.2010. 10:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Meni je drago da ljudi komentiraju svoje nezadovoljstvo jer to je jedan od načina da se loše stvari poprave i poboljšaju, ali ne da se to radi na ovaj način. U proteklih 30-ak godina koliko sam u ugostiteljstvu (inače završio sam ugostiteljsku školu i odonda bio na još bezbroj stručnih radionica i usavršavanja vezanih za rad u ugostiteljstvu) i ne mislim da znam sve o toj djelatnosti, već sam sa svojim postom htio napomenuti da nečije subjektivno mišljenje ostale ljude može dovesti u zabludu i vodi tome da se unaprijed donesu krivi zaključci.
Meni kao vlasniku ugostiteljskog objekta je važno da nezadovoljnji gosti probleme iznesu meni a ne djelatnicima i da zbog toga ne pišu razne neprovjerene činjenice po internetu, odnosno u ovom slučaju forumu. Svih ovih godina direktno meni se obratilo svega desetak nezadovoljnih gostiju iako ih je vjerovatno bilo višestruko više, a ti koji su mi se obratili sa jasnim i stvarnim činjenicama o nekom nedostatku, sa moje strane su bili počašćeni hranom i pićem uz ispriku zajedno sa svojim eventualnim gostima. Poanta ovog posta je da se za sve svoje neugodnosti, nezadovoljstva i sve nedostake vezane za bilo koju našu uslugu obratite direktno vlasniku ili voditelju poslovanja, to čak i apeliram i mislim da će se samnom složiti svi ostali vlasnici ugostiteljskih objekata koji ovo pročitaju.
Ja ne sumnjam u kvalitetu namirnica koje nabavljam i u trud koji ulažem u obavljanje tog posla što ne mogu reći za svoje djelatnike, a nažalost nemam načina da to ispravim i to ne samo ja nego bilo koji drugi ugostitelj. Zapravo ne da nemam, mogao bih dovesti školovane kuhare i konobare iz inozemstva koje bih morao masno platiti, a da to mogu morao bih cijene višestruku povećati a to mi u današnjoj situaciji nitko od gostiju ne bi mogao platiti. Sve skupa je jedan začarani krug iz kojega nema izlaza.
Baš me zanima, pa vas ovim putem i molim da mi svatko od vas napiše tko je uočio neke nedostake sa hranom ili njenom pripremom, a da je to prijavio vlasniku i kako je vlasnik reagirao na to (potajno se nadam da će netko mene spomenuti i bar na ovaj način pohvaliti jer mi je stalo do mojih gostiju i njihovog zadovoljstva a uostalom od toga moja porodica i ja živimo i ne smijem se dovoditi u nezavidni položaj sa poslovanjem).
Stella1989, primjetio sam da ti izgleda ništa drugo u životu ne radiš osim što svoje frustracije i nezadovoljstvo sa životom ispisuješ na forumu (a kako čujem zapravo se radi o više foruma) i to ne samo za ovu temu nego je to cijeli spektar raznih tema o kojima ti naravno sve znaš i sve se nešto na ovom svijetu urotilo protiv tebe, tako da tebe ne doživljavam kao nekog kompetentnog po pitanju bilo čega!


Zadnja promjena: joojkretena; 24.11.2010. 12:21; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Stella1989
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2929
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 24.11.2010. 10:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la (Pogledaj post): ›
Stella1989, primjetio sam da ti izgleda ništa drugo u životu ne radiš osim što svoje frustracije i nezadovoljstvo sa životom ispisuješ na forumu (a kako čujem zapravo se radi o više foruma) i to ne samo za ovu temu nego je to cijeli spektar raznih tema o kojima ti naravno sve znaš i sve se nešto na ovom svijetu urotilo protiv tebe, tako da tebe ne doživljavam kao nekog kompetentnog po pitanju bilo čega!

Onda mora da si ti neki stari-"novi" član ili imaš veze s GPP-om...hahaha... osijek031.com smile

Za tvoju informaciju, nisam više toliko na forumu, imam pametnijeg posla - studiram i bavim se drugim stvarima...a ako nešto ne valja, neću šutjeti, a nisam jedina - tako da znaš.

A sad, drugo je ako ti ne znaš prihvatiti kritiku pa su ti drugi krivi ako postaju na forumu ili napišu kritike.

I ne moraš ti mene uopće shvaćati kompetentnom osobom, tako mi je svejedno. Pročitaj ovih nekoliko stranica ove teme pa ćeš vidjeti koliko ljudi se požalilo na nešto. Problem je što ti ne vidiš dalje od nosa i sudiš drugima prema broju postova i mišljenjima koja imaju na osnovi doživljenih iskustava, pa kad ja napišem da je pommes bio pun masti/ulja ili nije bio svježe pripremljen, ti mene ne doživljavaš kompetentnom, a svatko bi ti rekao isto da je probao taj isti pommes. Toliko o tebi kao osobi.

I da, i ja sam završila UTŠ, pa valjda znam i ja nešto o hrani i njezinoj pripremi. A i svaki normalan čovjek ti može reći neke osnovne stvari ako ne valjaju u hrani.

_________________
Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
joojkretena
Offline
Avatar

Ukupno postova: 19
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.11.2010. 11:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Tvoje komentiranje na forumima mi je poznato preko moje djece, a upravo i iz jednog posta sa ovog foruma koji je pokrenut tebi u čast a mislim da se zvao "A di je Stella?", tako da si postala poznata bar po nečemu.
Stotine a vjerujem i tisuće ljudi prate ovaj forum ali se ne uključuju sa svojim komentarima možda baš iz razloga da se ne dovedu u poziciju kao i ti.
Žao mi je što se na forumu javno ne smije prostačiti jer se ne mogu kulturno izraziti na način kao što bih se izrazio uz usporedbu tebe sa nekim domaćim životinjama i spominjanjem reproduktivnih radnji, a očito je da nisi dovoljno inteligentna jer nisi uspjela shvatiti da ja nemam ništa protiv da ljudi ispoljavaju svoje nezadovoljstvo čak štoviše to podržavam i molim ljude da to nastave raditi ali ne na ovaj način. Na ovaj način nečete postići ništa, zašto nisi napisala koliko si puta kontaktirala vlasnika objekta kada sa nečim nisi bila zadovoljna (a ne sumnjam da ti sa nečim nisi bila zadovoljna). U današnje vrijeme je večina poduzeća prisutna na webu tako da se vrlo lako može doći do nekih mail adresa ili brojeva telefona, možda i brže nego pisati post na forumu.
Osobno ovaj forum pratim zbog toga što me zanima šta se događa u gradu, a i djeca mi sugeriraju kada ima nešto zanimljivo poput ove teme a tiče se moje struke. To što nemaš pojma o poslovanju jednog ugostiteljskog objekta samo potvrđuje moju teoriju da izobrazba u stručnim školama nije dobra i dovoljna jer kao što si i sama navela da si pohađala ugostiteljsku školu smatram da su vas tamo trebali nučiti svemu a ne samo pripremi i posluživanju hrane.
Moja radnja radi u dvije smjene i dnevno izbacujemo više stotina obroka i nema teoretske šanse da iskontroliram što sve i u kojem obliku izađe na stolove ili u dostavu, jedini pravi način da to utvrdim je da mi to netko dojavi, a taj netko ste upravo vi koji to konzumirate. Ako već ovdje pišete da nešto ne valja onda to argumentirajte sa točnim činjenicama kada ste naručili, što ste naručili, tko vam je doneo, što nije valjalo, što je vlasnik imao za reći kada ste se požalili na neki nedostatak-znači sve moguće kombinacije.
Ljudi imaju različite ukuse tako da ono što je nekom ljuto drugome je možda slatko ili nešto što je nekome prepečeno drugome je to možda fino hrskavo. Činjenica je da u svakom poslu ima propusta, grešaka i sl. tako da nije da je nevidim dalje od nosa nego vi na krivi način pokušavate doći do rješenja.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Leteci mungos
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6728
Lokacija: Priory of Semen
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.11.2010. 12:44 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

@joojkreten, shvacam da bi mozda i ti zelio dobiti izravan feedback/prigovor od korisnika, ali u 99% slucajeva to nije moguce uciniti.

U restoranima se gosti obicno zale konobaru, rijetko tko se sjeti ili pozeli popunjavati Knjigu zalbe (osobno nisam nikada popunjavao). Formalno ta knjiga postoji, ali se ne koristi, vjerojatno jer ljudi nisu upuceni u proces i kakve posljedice popunjavanje nosi (ima li kakvih posljedica? Mora li se nesto kasnije raditi?).

Kod dostave se covjek moze zaliti ili dostavljacu ili nazvati broj, na koji ce se opet javiti osoblje.

Dakle, ako netko zeli izravnu kritiku ili sugestiju, treba to omoguciti na jednostavan i uociljiv nacin.

Da se bavis "catering" (odnosno dostavom, jer catering pretpostavlja nesto drugo od onoga sto se kod nas naziva cateringom) poslom - bi li ti na letak stavio svoj broj kao broj za zalbe? Bi li uopce stavljao broj za zalbe (neki smatraju da se tako kupcu sugerira da nece biti zadovoljan uslugom)?

Dobro je u raspravi imati sve ukljucene strane, jer se time i slika ugostiteljstva moze sagledati iz vise kuteva - korisnickog, (izravno) usluznog (konobari, kuhari) i vlasnickog/upravljackog...

_________________
Omnium gadgetum mecum porto!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
joojkretena
Offline
Avatar

Ukupno postova: 19
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.11.2010. 13:20 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Bravo, shvatio si poantu i ujedino i protumačio ono što sam htio da svi koji ovo čitaju i pišu shvate.
Iz ovog posta ugostitelji mogu izvući pouku da više pažnje trebaju pridonijeti kontroli i pračenju svojih djelatnika, kvaliteti hrane i usluga, a korisnici sveg navedenog mogu doći do zaključka da će njihovi problemi biti bolje i brže ispravljeni ukoliko se jave/požale direktno vlasniku.
Kao što si naveo dobro bi bilo čak i poželjno da gosti više koriste Knjigu žalbe u ugo. objektima jer inspekcije koje to kontroliraju inzistiraju na pismenom dokazu o očitovanju na navedeni problem.
Znači svi trgovci, ugostitelji...da ne nabrajam sve dužni su zbog zakona reagirati na ono što je upisano u Knjigu žalbe i dobro si se sjetio što si to spomenuo.
I ova zadnja rečenica je odlična jer temeljiti priču na osnovu indicija samo jedne strane nema smisla.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
snaša
Offline
Avatar

Ukupno postova: 820
Lokacija: 7 km od centra
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 24.11.2010. 14:42 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la (Pogledaj post): ›
Inače vlasnik sam jednog od 15-20 navedenih objekata u ovim postovima ali zbog reklame ili još više anti reklame ne želim napisati o kojem se objektu radi.


Vrlo mudra konstatacija...

Ja osobno nisam korisnik carteringa..zato sam većinu ovog topica samo čitala ali ne i komentirala.Većinom posjećujem lokale i mogu reći da još ni u jednom nisam naišla na oštre noževe..uvijek se napatim služeći se s priborom.
Eto, g. "joojkretena" ..provjerite da li su vam noževi oštri..inače slijedeći put tražim knjigu žalbe.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mnemonic
Offline
Avatar

Ukupno postova: 10
Lokacija: Suva
Spol: Muško Muško
Post Postano: 24.11.2010. 15:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Danas... narucili klopu iz Corolla i naravno !!!! bez pribora smo dobili klopu... sta reci...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
cateringOS
Offline
Avatar

Ukupno postova: 24
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 25.11.2010. 15:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la: ›
Inače vlasnik sam jednog od 15-20 navedenih objekata u ovim postovima ali zbog reklame ili još više anti reklame ne želim napisati o kojem se objektu radi. CateringOS prvo mi uopće nije jasno koji si ti faktor da si uopće uzimaš za pravo komentirati pojedine ugostiteljske objekte svojim subjektivnim mišljenjima i laičkim znanjem o ugostiteljstvu. Niti si kvalificiran za to, niti si stručan a ono najvažnije je da se uopće nisi predstavio imenom i prezimenom, a toliki si stručnjak u spravljanju hrane. Da ti nešto vrijediš i da imaš neko znanje o hrani ne bi gubio vrijeme pisajući postove i pljuvao po tuđoj muci nego bi radio u nekom renomiranom ugostiteljskom objektu.
Svatko od nas može naučiti praviti nekoliko jela za koja će mu prijatelji i znanci reći da su dobro spravljena iako i oni sami nemaju pojma što se i kako mora napraviti sa hranom tako da si svoje kvalifikacije možeš ugurati u .....


Pozdrav vlasniče jednog od navedenih objekata koji ne želiš reći o kojem se objektu radi, a renomiran je. Prvo ti želim pojasniti moju kvalifikaciju i moje pravo da na ovaj forum postavljam ovakve postove. Znači neću tu svoju kvalifikaciju nigdje ugurati osim na ovaj post, iako je tvoj prijedlog bio podosta maštovitiji ali ne hvala.

Kao prvo i osnovno sam čovjek (a ne nekakav životinjski oblik za koji me ti vjerojatno smatraš) koji jede hranu i koji zna što voli a što ne i samim time ima pravo na svoje mišljenje.
Kao drugo, živim u demokratskoj državi sa slobodom govora i mogu svoje mišljenje izraziti gdje i kad god želim, braniti ga, mjenjati ga i raditi s njim što me volja.
Treće, onaj tren kad sam od tvog dostavljača preuzeo hranu i za nju platio imam pravo komentirati što o njoj mislim i zakon o zaštiti potrošača mi to dozvoljava.

A što se stručne kompetencije tiče nju ćeš, kao i moje ime, moći provjeriti kad otvorim svoj posao kroz dva tri mjeseca i na ovom forumu napišem o kome se radi. Tada ćete me svi moći upoznati i tada ću stajati iza svojih riječi. A do tada, ovaj topic je namjenjen isključivo prikupljanju informacija o sceni kojoj se želim priključiti, te zato "gubim vrijeme" pišući po forumu, pokušavajući od svojih budućih mušterija saznati što vole a što ne, što se drugim riječima može kvalificirati kao istraživanje tržišta. Nadam se da je tu sve jasno.

Ali svakako isprika što sam tvoj objekt prozvao i negativno ga ocijenio. Isprva mi nije bila namjera navoditi imena objekata, samo sam želio pričati o kvaliteti dostavljene hrane, međutim ljudi su počeli preporučavati razne stvari u određenim objektima i ja sam ih krenuo isprobavati i tako su imena krenula i zbog toga se svima prozvanim ispričavam. Ali se nikome ne ispričavam zbog mog negativnog mišljenja jel, eto, takav je dojam hrana ostavila na mene i gotovo.

joojkretena je napisao/la: ›
Idioti su oni koji su naručili neko jelo u restoranu ili na dostavi sa kojim nisu bili zadovoljni a da nisu tražili da kontaktiraju sa vlasnikom.
Zbog takvih stvari je totalno idiotski osuđivati sam objekat i vlasnika zbog nekih grešaka u poslovanju jer u velikoj većini slučajeva vlasnici ne mogu znati takve propuste. Da bi jelo na dostavi bilo savršeno mora se dogoditi toliko stvari da je to moguće samo u nekom slučajevima i glupo je uopće uspoređivati isto jelo u restoranu i jelo u dostavi. Vlasnik ugo. objekta nema vremena provrtiti svaki krumpir, luk, komad mesa i sve ostalo kako bi se uvjerio da je sve u redu, a naravno da ti djelatnici to također neće napraviti jer "nisu plaćeni za to".


Znaš da si upravo veliki broj potencijanih mušterija u ovom gradu nazvao idiotima. Gdje piše da itko mora nazvati vlasnika da bi mu objasnio čime je nezadovoljan. Nije dosta što sam nezadovoljan hranom koju sam dobio nego bi morao i gubiti vrijeme tražeći tvoj broj i nakraju kad bi te i nazvao i rekao šta mislim vjerojatno bi me nazvao nekompetentnim idiotom. A da bi jelo bilo savršeno vlasnik mora postaviti standard i redovito kontrolirati svoje djelatnike (ili nekog platiti za to) drže li taj standard ili ne. Ako misliš da je to neizvodivo drage volje ću ti u tvom restoranu u roku od 15 dana ( za novčanu naknadu, naravno) dokazati suprotno. Kada si zadnji put upao u kuhiju i isprobao sva jela koje pravite?
Naravno da ljudi, za svoju lovu, imaju pravo osuđivati objekt i posao s kojim su nezadovoljni, ili misliš da trebaju biti sretni što su uopće nešto i dobili i bolje da zavežu, kao i ja nekompetentni kreten.

joojkretena je napisao/la: ›
Ovo zadnje navedeno se može vidjeti iz večine ovih vaših postova i molim vas da se kanite svojih nerealnih ocjenjivanja, a oni nezadovoljni jednostavno neka si sami pripremaju hranu kod kuče i sve ste probleme riješili na vrlo jednostavan način.


Po čemu su naša ocjenjivanja nerealna, sumnjaš da znamo što nam se sviđa ili ne. Misliš li da smo zaostali u razvoju negdje u vrtiću još pa neznamo izraziti svoje mišljenje.? I što je još bolje, poruka da svi koji su nezadovoljni bolje da ni ne naručuju već lagano pokazuju kakav je zapravo tvoj odnos prema ovom poslu, vjerojatno ti se nakon 30 godina više neda. Nemojte me krivo svatiti, ja također mrzim izreku da je gost uvijek upravu i zaista mislim da nije baš uvjek gost u pravu, međutim tvoj ton zaista nije nimalo u redu za jednu takvu uslužnu djelatnost.

joojkretena je napisao/la: ›

Baš me zanima, pa vas ovim putem i molim da mi svatko od vas napiše tko je uočio neke nedostake sa hranom ili njenom pripremom, a da je to prijavio vlasniku i kako je vlasnik reagirao na to (potajno se nadam da će netko mene spomenuti i bar na ovaj način pohvaliti jer mi je stalo do mojih gostiju i njihovog zadovoljstva a uostalom od toga moja porodica i ja živimo i ne smijem se dovoditi u nezavidni položaj sa poslovanjem).


Već sam rekao da se ljudi neće zamarati sa traženjem vlasnika nego će otići nekom drugom. A baš cijelo vrijeme pišem o nedostacima, odnosno o onome što ja smatram da je nedostatak.

joojkretena je napisao/la: ›
Žao mi je što se na forumu javno ne smije prostačiti jer se ne mogu kulturno izraziti na način kao što bih se izrazio uz usporedbu tebe sa nekim domaćim životinjama i spominjanjem reproduktivnih radnji, a očito je da nisi dovoljno inteligentna jer nisi uspjela shvatiti da ja nemam ništa protiv da ljudi ispoljavaju svoje nezadovoljstvo čak štoviše to podržavam i molim ljude da to nastave raditi ali ne na ovaj način. Na ovaj način nečete postići ništa, zašto nisi napisala koliko si puta kontaktirala vlasnika objekta kada sa nečim nisi bila zadovoljna (a ne sumnjam da ti sa nečim nisi bila zadovoljna). U današnje vrijeme je večina poduzeća prisutna na webu tako da se vrlo lako može doći do nekih mail adresa ili brojeva telefona, možda i brže nego pisati post na forumu.


Daj ostavi se kontaktiranja vlasnika više i poradi na tome kako ćeš ti sam kontaktirati mušterije i sam doći do feedbacka. Otvori si ovako jedan ljepi topic kao ja i napiši koji si restoran te ispituj ljude što misle o tvojoj hrani. Pa kad ti 85 - 90% ljudi kažu da si zaista dobar i da su zadovoljni onda imaš pravo ostatak nazivati nekompetentnim idiotima.

Uglavnom, posvetio sam ti i previše vremena i riječi. Ima važnijih stvari o kojima moramo raspraviti. Tvoje mi mišljenje i nije posebno važno jer si konkurencija a ne mušterija i tvoje mišljenje je očito pristrano. A ono što ti mogu ponuditi je da pratiš ovaj forum te ponešto i saznaš o svojim mušterijama, kad se već sam nisi toga sjetio i napravio istraživanje tržištta.

Priznajem da sam izrekao neke teže tvrdnje i da će moja hrana morati biti zaista dobra da bi to opravdala, ali smatram da u prilog mojoj ozbiljnosti ide i to što sam ovaj topic pokrenio mjesecima prije otvaranja svog posla, a ne 6 mjeseci nakon kad posao neide. Ovom pristupam ozbiljno (moj partner i ja, koji se još nije oglasio na ovom forumu ali bude uskoro) i ništa i nitko me neće moći spriječiti da hrana izlazi van onakva kakvu ja želim i na kojom sam ponosan. A pogotovo ne neki kuhinjski radnik kojeg baš boli ku*** za posao koji obavlja.

I znajte da se baš veselim (iako me je pomalo i strah) trenutku kad naša hrana izađe van i počnemo dobivati prvi feedback, tad ću znati jesmo li zapravo dobri ili ne. I svi će moći, na ovom forumu ostaviti svoje mišljenje i s punim pravom me pohvaliti ili popljuvati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
joojkretena
Offline
Avatar

Ukupno postova: 19
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 25.11.2010. 17:58 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Prva stvar je da se apsolutno ne protivim nikakvim komentiranjima i nemam ništa protiv toga da ljudi to pišu, ali samo ako to rade na način da je u njihovo pisanje uključena i druga strana.

Drugo, ti, a i ostali ovdje na forumu imenima ste spominjali određene objekte u negativnom kontekstu i svaki vlasnik nekog od tih objekata ima pravo i mogućnost bilo koga od vas zbog toga tužiti jer ste ih javno prozvali a niste ih obavjestili da se također javno očituju(nekoliko mojih prijatelja su odvjetnici i od svih sam dobio isti odgovor, a to je DA).
Inače vaše podatke je vrlo lako saznati uz sudski nalog (putem IP adrese).
Isto vrijedi i za mene ali ne u takvoj mjeri jer ja nikome sa svojim postovima nisam ugrozio obitelj, odnosno daljnje poslovanje kojim hrani tu obitelj.

Dobro si se ti odlučio kako da dođeš do potrebnih informacija ali si to loše izveo.

Meni osobno je važno mišljenje mojih gostiju i to ih vrlo često osobno i upitam, ali u izravnom kontaktu će ti 90% ljudi reći da je sve u redu iako im možda ništa ne valja.
To ti govorim na temelju 30 godina iskustva u ugostiteljstvu.

Puno stvari si ovdje izneo unaprijed i to će ti se sigurno obiti u glavu! Eto zbog tebe bih volio da griješim.

Baš me zanima kako češ reagirati kada budeš znao da si u danu izbacio 100 odličnih obroka koje si i sam provjerio, naravno koristeći svježe i provjerene proizvode-otišao si na 10 min do Hep-a platiti struju i onda sutra na nekom forumu pročitaš kako je jučer netko nešto naručio od tebe, a ono totalna katastrofa (uglavnom će to biti baš 101. obrok).
Tada na taj post reagiraš na način kao što sam to ja reagirao!

One kojima nešto nije štimalo sam nazvao idotima jer sebe stavljam u njihovu situaciju. Ako se zbog nečega osječam oštećenim moram naći način kako da to ispravim, a taj način sigurno neće biti da to pišem po forumu bez da sam provjerio uzroke tog propusta.
Prema tome mislim da oni koji to ne učine tako ili na neki sličan način jednostavno nisu sposobni i zbog toga ih smatram idiotima.

Držim ti fige da otvoriš objekat (iako si izabrao najgore moguće vrijeme) i da uspiješ i baš me zanima tvoj feedback o poslu nakon završetka cijelog obrtaja (znači period od godine dana).

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
cateringOS
Offline
Avatar

Ukupno postova: 24
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 25.11.2010. 19:05 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la: ›
Drugo, ti, a i ostali ovdje na forumu imenima ste spominjali određene objekte u negativnom kontekstu i svaki vlasnik nekog od tih objekata ima pravo i mogućnost bilo koga od vas zbog toga tužiti jer ste ih javno prozvali a niste ih obavjestili da se također javno očituju (nekoliko mojih prijatelja su odvjetnici i od svih sam dobio isti odgovor, a to je DA).
Inače vaše podatke je vrlo lako saznati uz sudski nalog (putem IP adrese).


Mislim da malo pretjeruješ što se tiče utjecaja naših postova na nečiju šljaku. I slobodno tko se osjeća zaista oštećenim neka krene tim putem, volio bih zaista vidjeti izraz lica suca kojem uz pretrpani raspored na red dođe moj slučaj. Što je okrivljenik napravio? Napisao je na jednom forumu da nije zadovoljan mojom hranom i ja ga tužim za klevetu jel mi je nanio štetu. Pa sam si si nanio štetu šaljući takvu hranu van i kad se korisnici žale na sud s njima. osijek031.com smile

A ako se netko želi izjasniti što misli slobodno, kao i ti pišite po ovom forumu, ali se nemojte ljutiti ako vaše mišljenje ne prihvaćamo.

joojkretena je napisao/la: ›
Baš me zanima kako češ reagirati kada budeš znao da si u danu izbacio 100 odličnih obroka koje si i sam provjerio, naravno koristeći svježe i provjerene proizvode-otišao si na 10 min do Hep-a platiti struju i onda sutra na nekom forumu pročitaš kako je jučer netko nešto naručio od tebe, a ono totalna katastrofa (uglavnom će to biti baš 101. obrok).


Vjerojatno nisi pročitao cijeli topic pažljivo, ali ponovit ću, prošao sam to, i dobru i lošu stranu ugostiteljstva. Odrastao sam u tome, imali smo birtije, restorane, kafiće. Imao sam fine goste i one loše, ljepe trenutke i previše ružnih da bih zaista volio taj posao. Jedino što mi je ostalo je ljubav prema hrani i zato sam odabrao catering kao oblik posla koji mi paše. I znam kako ti jedna loša kritika pokvari cijeli tjedan i kako to postaje osobno. I još jednom se ispričavam što sam imenovao lokale ali tako je ispalo.

joojkretena je napisao/la: ›
Puno stvari si ovdje izneo unaprijed i to će ti se sigurno obiti u glavu! Eto zbog tebe bih volio da griješim.

Držim ti fige da otvoriš objekat (iako si izabrao najgore moguće vrijeme) i da uspiješ i baš me zanima tvoj feedback o poslu nakon završetka cijelog obrtaja (znači period od godine dana).


Dali će se odbiti o glavu ili ne to će vrijeme pokazati, sigurno da je rizik. Ali sam inače osoba koja stoji iza svojih riječi i osoba koja se svjesno upušta u rizike. Jer, dobro si napisao, ovo je jedno od težih vremena i biti će još i gore. I ako itko misli da ću se ja upustiti u nešto što mi nije jasno, a da u to uložim 20 tisuća eura i što je važnije nekoliko godina svog života, jako je u krivu. Pa naravno da ću preokrenuti i nebo i zemlju u potrazi za informacijama koje mi trebaju. I isprobavati hranu od konkurencije i uspoređivati je s mojom i pisati i pričati o tome. I usput se reklamirati ali poslje imati muda i stati iza svojih riječi.
I sve to činim, i još jako puno toga što će se dešavati kad krene otvaranje i sama šljaka, da bi mi izvještaj nakon godine bio uspješan.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mnemonic
Offline
Avatar

Ukupno postova: 10
Lokacija: Suva
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2011. 15:53 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

joojkretena je napisao/la (Pogledaj post): ›
Inače vaše podatke je vrlo lako saznati uz sudski nalog (putem IP adrese).


hahahahahahahahahahahahahahaha, kod nas je jos uvijek dinamicki IP tako da dobiju brdo brojeva koje mi ne sluze nista bez ISP-a.

... kad vec komentiram, proslih tjedan dana od 2 dostave...
pizza koja ne lici na pizzu (prepecena, nikako narezana i bacena u kutiju,
lassagnea za koja treba pribor bez pribora Smile

ne prozivam nikoga ALI VLASNICI MOLIM PRIBOR UZ F*****G UZ J****O JELO (uz ono koje zahtjeva pribor)

Hvala

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
66SAN
Offline
Ukupno postova: 13
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2011. 16:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

mnemonic je napisao/la: ›

ne prozivam nikoga ALI VLASNICI MOLIM PRIBOR UZ F*****G UZ J****O JELO (uz ono koje zahtjeva pribor)

Hvala

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
66SAN
Offline
Ukupno postova: 13
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.01.2011. 11:05 
Naslov: Question MA NIJE!!! I JEE... ovisi...
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Corolla Dobra????Radi se o tome jel gazdarica tamo ili ne..jer ako nje (ili nekog kuhara koji drži do jela) nema ,pizza im je katastrofa i ne daj Bože da imaju više narudžbi u nekom roku jer nam se tada servira splačina koja izaziva snažnu defekaciju... Ipak mislim da im je pizza jednako dobra kao i u Sebastianu Saloonu i to su mjesta na kojima ja naručujem sve, očekujem lutriju kojom ću bit zadovoljan ili ne sa isporučenom hranom...

Kad smo kod ovoga... Mislim da bi trebalo uvesti kontrolu kvalitete od strane kolega gotovog proizvoda, a onda izbacit pizzu ili što već van
P.S. Lazanje u As -u IZBJEGAVATI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sad

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Frost
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6403
Lokacija: EU
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 16.01.2011. 23:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Netko probao catering Oscar?

_________________
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: