Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Potapanje boga

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Katty
Offline
Ukupno postova: 85
Lokacija: Mumbai
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 05.09.2009. 15:34 
Naslov:  Potapanje boga
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Vrijeme je da nastavimo s azijskim pricama. Ovaj put price ce biti insiprirane velikom sestrom Sri Lanke – Indijom.

U medjuvremenu, samo da postavim stvari u okvir i dodam malo osobnosti: Vjerni citatelji ce se sjetiti da sam se prije dvije godine javljala sa svojim dozivljajima sa Sri Lanke gdje sam bila na studentskoj praksi. U medjuvremenu sam se vratila u rodnu grudu i pocela raditi za jednu americku multinacionalku. No, tu je ubrzo ponestalo zanimljivih dogadjaja i inspiracije za pisanje, pa prije mjesec dana prihvatih transfer u Mumbai, grad zapadne Indije na obali Arapskog mora. Obzirom da su prosle kolumne bile prava uspjesnica, a i zato sto sam oduvijek sanjala biti novinarkom kad narastem, pokusat cu vam mojim pricama docarati i ovu, malo je rec’ egzoticnu, zemlju.

Mislila sam vam pisati o svinjskoj gripi, kao posasti koja zavladala cijelom zemljom i zenama koje su vec pocele uskladjivati boje svojih kirurskih maski s bojama sarija. No, srecom, nesto se drugo dogodilo sto je postalo glavna tema kroz proteklih 10 dana. Maske su pale, ljudi su izasli na ulice, iznijeli svoje bogove, i plesuci uz ritam bubnjeva i prekriveni prahom crvene boje, u milijunskoj procesiji krenuli put obala oceana i jezera. Pomalo zatecena, svjedocila sam jednom od indijskih hinduistickih festivala.

No, krenimo od pocetka.