
Na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku jučer je održan
Orqa Hackathon: Dual Identity Challenge, događaj koji je okupio više od
50 studenata i pretvorio EFOS u
cjelodnevni laboratorij ideja, inovacija i kreativne energije. U natjecanju je sudjelovalo
14 timova različitih studijskih smjerova, a svi su se suočili s istim zadatkom: riješiti stvarni poslovni izazov globalno prepoznate osječke tehnološke kompanije Orqa.
Hackathon je organiziran u suradnji
Orqe i Ekonomskog fakulteta u Osijeku s ciljem da studentima pruži rijetku priliku, rad na realnim marketinškim i brending izazovima, uz povratne informacije samog menadžmenta tvrtke.
“
S Orqom imamo dobru suradnju niz godina, još od vremena kada je tvrtka nastajala, tako da nam je izuzetno drago pratiti njihov uspjeh i ponosni smo što su odabrali EFOS za ovaj izvrstan projekt. Njime pokazujemo kako smo prisutni u primjeni novih pedagoških metoda rada, da pratimo što se događa, da podučavanje i učenje ne podrazumijeva samo prenošenje teoretskih znanja, i da predavanja nisu jedini oblik podučavanja studenata i stjecanja kompetencija.” - poručila je dekanica Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Sunčica Oberman Peterka.
Orqa i inače njeguje
snažne veze s osječkim sveučilištem. S prosjekom zaposlenih od samo 26 godina i s dvostrukim rastom broja zaposlenih u odnosu na prethodnu godinu, tvrtka sve snažnije ulaže u mlade talente, a ovakvi projekti pokazali su se kao jedan od najpreciznijih načina otkrivanja novih generacija inženjera, marketinških stručnjaka i kreatora tehnologije.
“
U fazi smo velike transformacije, velikog rasta i razvoja u kojemu paralelno skaliramo tri različita poslovna horizonta i zato nam je nužno ubrzano uvoditi nove perspektive i oblike razmišljanja. Hackathoni su u tome iznimno vrijedni, daju nam uvid u to kako mladi talenti intuitivno pristupaju identitetskim i tržišnim izazovima, a često upravo tu otkrijemo buduće stručnjake koji će sutra mijenjati našu industriju.", rekao je suosnivač i član Uprave Orqe,
Ivan Jelušić.
Najbolje rješenje u izazovu
Orqa Dual Identity Challenge dali su studenti druge godine diplomskog studija,
Franka Vuletić i Leon Sučić, koji su osvojili novčanu nagradu od
1500 eura. Njihova prezentacija istaknula se dubinom razumijevanja brenda i jasnom strateškom logikom, što je oduševilo stručni žiri.
Ocjenjivanje su vodili stručnjaci: suosnivač i član Uprave Orqe
Ivan Jelušić, direktor prodaje i marketinga Orqe
Mislav Kvesić, redovita profesorica na Katedri za marketing pri EFOS-u prof. dr. sc.
Helena Štimac te dekanica EFOS-a prof. dr. sc.
Sunčica Oberman Peterka.
Ovaj Hackathon dodatno je
osnažio poziciju Osijeka kao hrvatskog središta tehnoloških inovacija i praktičnog obrazovanja. Studentima je donio iskustvo koje se rijetko viđa na preddiplomskim i diplomskim studijima, direktan rad s uspješnom tehnološkom kompanijom, realne zadatke i evaluaciju vrhunskih stručnjaka iz industrije.
Orqa i EFOS ovim projektom pokazali su kako izgleda
budućnost visokog obrazovanja, brža, praktičnija, interdisciplinarna i usmjerena prema stvarnim i tržišnim potrebama.
Tekst: Nikolina Ćosić
Foto: Orqa