
Završno predstavljanje
Erasmus KA1 projekta
OŠ Jagode Truhelke održano je 2. i 4. rujna 2025. godine u školi. Nakon pozdrava ravnateljice
Danijele Zorinić i uvodne riječi koordinatorice
Irene Bando, istaknuti su ciljevi Erasmus akreditacije: unaprjeđenje zdravlja učenika, razvoj aktivne nastave na otvorenom, jačanje životnih i komunikacijskih vještina, briga o mentalnom zdravlju i osnaživanje međuljudskih odnosa te digitalne kompetencije.
Sudionici su tijekom godine sudjelovali na
različitim mobilnostima – strukturiranim seminarima, job shadowingu i učeničkim mobilnostima.
Seminari u
Sloveniji, Španjolskoj, Danskoj i Norveškoj obuhvatili su teme digitalne pismenosti, upravljanja sukobima, mindfulnessa, inovativnih metoda poučavanja i interaktivne nastave.
Job shadowing se provodio u
Italiji, Srbiji i Španjolskoj, gdje su učitelji imali priliku upoznati nove pristupe radu u školama. Učeničke mobilnosti u
Poljskoj i Češkoj naglasak su stavljale na razvoj kreativnosti, suradnje, mentalnog zdravlja i životnih vještina.
Poseban naglasak bio je na primjeni
stečenih znanja u radu s učenicima. Učitelji su predstavili radionice o zdravoj prehrani, emocionalnoj inteligenciji, digitalnoj i medijskoj pismenosti, kreativnosti, mindfulnessu, korištenju umjetne inteligencije i edukativnih robota u nastavi. Učenici su kroz te aktivnosti razvijali kritičko mišljenje, suradnju, komunikacijske vještine i praktična znanja, sudjelujući u radionicama poput pripreme zdravih međuobroka, quillinga, tangrama, pripovijedanja, programiranja robota ili istraživanja kroz igru.
Projekt je ove godine donio
značajan napredak. Provedeno je ukupno
22 mobilnosti u kojima je sudjelovalo 29 djelatnika. Učitelji i stručni suradnici pohađali su šest strukturiranih seminara i tri job shadowinga u kojima je sudjelovalo ukupno 12 učitelja i stručna suradnika. U dvjema učeničkim mobilnostima sudjelovalo je ukupno 17 učenika.
Stečena znanja primijenjena su kroz
55 aktivnosti u nastavi i izvan nje, a projekt je diseminiran kroz
59 različitih oblika, uključujući izlaganja, objave na mrežnim stranicama i članke u časopisima.
Ostvaren je i značajan doprinos kroz
11 eTwinning projekata, od kojih je osam nagrađeno nacionalnom oznakom kvalitete.
Projekt je u odnosu na prošlu godinu ostvario napredak u broju mobilnosti, sudionika i diseminacija, čime se dodatno približio ostvarenju ciljeva Erasmus akreditacije škole.
Cjelokupni projekt financiran je sredstvima Europske unije, programa Erasmus+.
Tekst i foto: dr.sc. Irena Bando, stručna suradnica knjižničarka