Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Letenje

#1:  Letenje Autor: pilot Post Postano: 11.04.2005. 22:48

Ima li koji letač na forumu, koji tip letjelica preferirate : avion, balon, helikopter, paraglider, zmaj, žirokopter ...?

#2:   Autor: pilot Post Postano: 11.04.2005. 22:49

Jel zna tko opće što je žirokopter ?

#3:   Autor: Allende Post Postano: 11.04.2005. 23:09

Mozda grijesim, ali mislim Isto sto i helikopter, samo korijen naziva uzet iz drugog jezika (helikopter iz grckog, zirokopter iz latinskog)

#4:   Autor: Leon Post Postano: 11.04.2005. 23:14

Koliko god mi ne znali, google i OZNA sve dozna! ;-)

wikipedia gyrocopter

Slikice zirokoptera 1






;-) hehe

#5:  Re: Letenje Autor: vlasac Post Postano: 12.04.2005. 9:26

Very Happy Very Happy evo ima nas pilota svagdje,pozdrav osijeku ako vas što zanima pitajte????rado odgovoram na pitanja vezana za zrakoplostvo posebice ako je RH u pitanju..

za početak posjetite http://www.geocities.com/johnnycotex/ Aerocroatia stranica posvečena Hrvatskom civilnom i vojnom zrakoplostvu

#6:  Re: Letenje Autor: vlasac Post Postano: 12.04.2005. 9:27

pilot je napisao/la (Pogledaj post): › Ima li koji letač na forumu, koji tip letjelica preferirate : avion, balon, helikopter, paraglider, zmaj, žirokopter ...?


Very Happy

#7:   Autor: Leon Post Postano: 12.04.2005. 9:37

Hocemo fotke Osijeka iz zrakaaaaa!!! ;-)

#8:   Autor: jure Post Postano: 12.04.2005. 10:54

Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Hocemo fotke Osijeka iz zrakaaaaa!!! ;-)


Evoo slika Smile (nisam bas neki fotograf, ali ima par ljepih, tj. pardon nesto je slikao i moj prijo Schumi dok sam ja letio Cool )
















Zadnja promjena: jure; 12.04.2005. 14:17; ukupno mijenjano 2 put/a.

#9:   Autor: kris Post Postano: 12.04.2005. 14:07

jure je napisao/la (Pogledaj post): ›
Leon je napisao/la (Pogledaj post): › Hocemo fotke Osijeka iz zrakaaaaa!!! ;-)


Evoo slika Smile (nisam bas neki fotograf, ali ima par ljepih Cool


















a ja nevidim! samo druga mi se prikazuje! i ja bas gledam svoje slike i nemam od osijeka, a bas sam se nadala da imam...imam samo zg, neke otoke i medulin Sad

#10:   Autor: Leteci mungos Post Postano: 12.04.2005. 15:34

Ne vide se fotke... smrtz!

#11:   Autor: Gost Post Postano: 12.04.2005. 16:10

Leteci mungos je napisao/la (Pogledaj post): › Ne vide se fotke... smrtz!


Zbilja ne znam u cemu je problem.. svi koji nemozete vidjeti, probajte otici na ovaj link

osijek iz zraka

#12:   Autor: gaap Post Postano: 12.04.2005. 18:55

kako čudno, tako lijep grad, a u njemu toliko kretena...što nam je činiti?

#13:  Re: Letenje Autor: vlasac Post Postano: 13.04.2005. 13:56

kiki duso pa daj ljudima te slike rute,Zagreb,Vrsar Medulin i povratak ima tamo ljepa slika Brijuna Cuj ko ti kriv sto nisi napunila digitalac prije leta Zagreb Osijek još sam ti ljepo napravio krug iznad grada a i Slavoniju si imala na dlanu..

biti ce još prilike..letit cemo ovo ljeto često...

#14:   Autor: vlasac Post Postano: 13.04.2005. 14:01

jura dobre fotke,jedna je sa naseg kalendara ak me sjećanje drži..
nego ak imaš anove daj stavi DAV-a sa novim bojama moze...

#15:  Re: Letenje Autor: Gemi Post Postano: 13.04.2005. 14:53

Letjeh slobodnim padom cca 40m bungee jump - jel se to racuna? Smile

#16:   Autor: kris Post Postano: 13.04.2005. 14:57

vlasac je napisao/la (Pogledaj post): ›
kiki duso pa daj ljudima te slike rute,Zagreb,Vrsar Medulin i povratak ima tamo ljepa slika Brijuna Cuj ko ti kriv sto nisi napunila digitalac prije leta Zagreb Osijek još sam ti ljepo napravio krug iznad grada a i Slavoniju si imala na dlanu..

biti ce još prilike..letit cemo ovo ljeto često...



DSCF0062.JPG
 Opis:
 Veličina:  290.41 KB
 Pogledano:  564 put(a)

DSCF0062.JPG



DSCF0058.JPG
 Opis:
 Veličina:  299.85 KB
 Pogledano:  531 put(a)

DSCF0058.JPG



DSCF0045.JPG
 Opis:
 Veličina:  290.12 KB
 Pogledano:  472 put(a)

DSCF0045.JPG



#17:   Autor: kris Post Postano: 13.04.2005. 14:59

vlasac je napisao/la (Pogledaj post): ›
kiki duso pa daj ljudima te slike rute,Zagreb,Vrsar Medulin i povratak ima tamo ljepa slika Brijuna Cuj ko ti kriv sto nisi napunila digitalac prije leta Zagreb Osijek još sam ti ljepo napravio krug iznad grada a i Slavoniju si imala na dlanu..

biti ce još prilike..letit cemo ovo ljeto često...



DSCF0081.JPG
 Opis:
 Veličina:  318.48 KB
 Pogledano:  460 put(a)

DSCF0081.JPG



DSCF0070.JPG
 Opis:
 Veličina:  296.34 KB
 Pogledano:  552 put(a)

DSCF0070.JPG



DSCF0068.JPG
 Opis:
 Veličina:  312.29 KB
 Pogledano:  620 put(a)

DSCF0068.JPG



#18:   Autor: kris Post Postano: 13.04.2005. 15:09

vlasac je napisao/la (Pogledaj post): ›
kiki duso pa daj ljudima te slike rute,Zagreb,Vrsar Medulin i povratak ima tamo ljepa slika Brijuna Cuj ko ti kriv sto nisi napunila digitalac prije leta Zagreb Osijek još sam ti ljepo napravio krug iznad grada a i Slavoniju si imala na dlanu..

biti ce još prilike..letit cemo ovo ljeto često...


hmmm...zamisli, dostigla sam svoj limit za upload! ma bezveze. jos sam mislila smanjit slike a reko neda mi se Sad
eto vam slike rute zg-vrsar-medulin...imam previse slika pa sam ovak neke izabrala..no nisam pro i nisu bas ispale nest najbolje! a i digitalna je shit naravno Smile
To su slike od 2002...

#19:  Re: Letenje Autor: Gemi Post Postano: 13.04.2005. 15:09

Slike su predivne.

#20:   Autor: pilot Post Postano: 13.04.2005. 23:16

objašnjenje: 1) žirokopter i helikopter su samo naoko isti, u biti dosta različiti. Žirokopter se sastoji od glavnog rotora , propelera na leđima i nema repni rotor nego vetikalni stabilizator, kao avion.
2). Žirokopteru je disk rotora nagnut prema nazad, a ne prema naprijed, i pokreće ga struja zraka koja prolazi kroz njega, dok ga ledjni propeler gura prema naprijed ( princip autorotacije ). Leđni propeler izgleda kao i kod paraglidera.
3) Uslijed guranja propelera, rotor se počinje okretati, stvara se uzgon na rotoru i nakon toga žirokopter ide gore , naravno. Polijetanje izgleda kao kod aviona, sa zatrčavanjem i po mogućnosti sa što jačim čeonim vjetrom ( brže se odlijepi ). Nema vertikalnog polijetanja, kao kod helikoptera
4) Ekipa ih naručuje u kitu, izvana i sklapa kod kuće. Cijena cca. 10 000 Eur.

#21:   Autor: vlasac Post Postano: 14.04.2005. 14:38

super kiki ,čuj budemo se dogovorili ovo ljeto pa cemo da letimo moze?'???pozdrav iz zagreba

#22:   Autor: vlasac Post Postano: 14.04.2005. 14:39

ma moze frende ma da si visio sa grane na dobrom si putu da postaneš letač

Gemi je napisao/la (Pogledaj post): ›
Letjeh slobodnim padom cca 40m bungee jump - jel se to racuna? Smile

#23:   Autor: vlasac Post Postano: 14.04.2005. 14:46

[

e šta si se sa tim svojim žirikopterom nakačio,prvo nepouzdan je
drugo gdje češ polagati obuku za to..
treče odi na stranicu www.jaa.nl godišnja izvješća o zrakoplovnim nesrećama pa si vidi kolko ih gine,,
četvro nek ti odljepi rotor za vrijeme leta sa onom push - pull elisom(prije bih to nazavao ventilatorom) strmopizdit češ se sa maksimalnm ubrzanjem
i daj upotrijebi logiku da je to tako super metoda letenja zašto onda nema široku primjenu u recimo putničkom ili cargo zrakoplovnom prometu
rade počni ak nemaš love letjeti jedrilicom(imaš u Os aeroklubu Blanika jako dobra jedrilica) da dobiješ osječaj letenja...



quote="pilot";p="651"]
objašnjenje: 1) žirokopter i helikopter su samo naoko isti, u biti dosta različiti. Žirokopter se sastoji od glavnog rotora , propelera na leđima i nema repni rotor nego vetikalni stabilizator, kao avion.
2). Žirokopteru je disk rotora nagnut prema nazad, a ne prema naprijed, i pokreće ga struja zraka koja prolazi kroz njega, dok ga ledjni propeler gura prema naprijed ( princip autorotacije ). Leđni propeler izgleda kao i kod paraglidera.
3) Uslijed guranja propelera, rotor se počinje okretati, stvara se uzgon na rotoru i nakon toga žirokopter ide gore , naravno. Polijetanje izgleda kao kod aviona, sa zatrčavanjem i po mogućnosti sa što jačim čeonim vjetrom ( brže se odlijepi ). Nema vertikalnog polijetanja, kao kod helikoptera
4) Ekipa ih naručuje u kitu, izvana i sklapa kod kuće. Cijena cca. 10 000 Eur.
[/quote]

#24:   Autor: pilot Post Postano: 15.04.2005. 23:38

Čuj Vlasac, nisam se opće nakačio na "taj žirokopter" , nego mi je bio cilj nešto ljude malo naučit ( one koji nisu u zrakoplovnom svijetu ), tj. širit zrakoplovnu kulturu.
- koliko je to opasno, to je relativno, letenje nije za pičkice pa tko voli nek izvoli
-ti se držiš kao da si popio svu pamet svijeta, a vjerovatno imaš 26 sati na Cessni 150, ili možda 63 i dvije VFR rute do Medulina i nazad (ako), takvi su mi najjači.
-tu jedrilicu u AK Osijek bih preporučio tebi, jer meni je letenja i preko glave, svakodnevno, i neću tu sad nabrajat šta sam sve letio i što sve trenutno letim, jer mi to opće nije cilj.
-pusti ljude nek slobodno debatiraju o svemu i svačemu, mnogi će nešto i skužit i naučit

#25:   Autor: pilot Post Postano: 15.04.2005. 23:40

I nemoj glumit Chuck Jeggera jer nisi svjestan koliko si možda tanak u nekim stvarima.

#26:   Autor: Leon Post Postano: 16.04.2005. 3:03

Nego, jel' se moze kod kog ogrebati za koju voznju?! ;-) Ono, po povlastenoj tarifi? Smile

Najvise sto su mi dosad noge bile udaljene od zemlje je kad sam se popeo na kupus. ;-(

#27:   Autor: pilot Post Postano: 16.04.2005. 10:58

sve se da dogovorit.

#28:   Autor: vlasac Post Postano: 20.04.2005. 12:48

pilot je napisao/la (Pogledaj post): ›
I nemoj glumit Chuck Jeggera jer nisi svjestan koliko si možda tanak u nekim stvarima.


Specijalac JA nemam 25 sati u cessni i nisam sportski več profesionalni pilot sa IFR ovlaštenjem,iskreno ljude boli neka stvar za zirokopter..2 ako si več pun znanja daj me prosvjetli kolko to ima zirokoptera na balkanu ili bolje ,u Europi... 3 kolko imaš sati naleta molim te još ak mi kažeš da si profesionalac umrijet cu od smijeha jer nas u Slavoniji ima koliko i prstiju na dvije ruke..

#29:   Autor: vlasac Post Postano: 20.04.2005. 14:29

i posljednje ne držim se ko da sam popio pamet svijeta,več govorim objektivno žirokopter je SRANJE od letjelice pitao jel znam nesto o o tome znam i previse..A ti veliki piloti poput tebe trebali bi znati da takvo letenje u RH nije moguce raspitaj se zasto.Prosvjetli ljude sa temama o Padobrastvu i sigurnosti u svjetu,Temama o motornom letenju ,aerodinamici, teoriji itd
Od Lilienthala pa nadalje bas si se nasao zaustaviti na poglavlju žirokoptera koji cine mali trag zrakoplostva uz naravno velikog Sikorskog..
Ljude zanima nesto opipljivo i relano,dodirno sa stvarnim svjetom,nesto sto im je blizu a to su zrakoplovi,padobaranci,jedrilicarai i evenutalno helikopteri(ima ih svega para u RH)
pozdrav

#30:   Autor: Gost Post Postano: 21.04.2005. 11:06

Čuj , što se tiče smijeha , izgleda da ćeš morat onda preselit na onaj svijet, jer očito ne raspolažeš svim podacima, iako si mislio da da. Ali nemoj, draže je meni da si ti živ i zdrav, jer kao što si i rekao, nema nas profesionalnih pilota puno, naročito ne s ovih prostora.
A nije mi ni namjera prepucavat se s tobom, nego pričat o lijepim temama.
Ma apsolutno da je žirokopter opasan i da spada u sferu egzotike, ali sad bar rulja zna što je to, iako ne vrijedi previše tratit vrijeme na to.
Inače , imaš jednog na Lučkom , leti ga ( ludi ) Haj, doduše imao je i jedan pad s njim prije par godina, no sad je ponovno ispravan, ali nikako da poleti, Haj je u nekim drugim vodama, a od drugih se nitko ne usudi, ha ha. bok

#31:   Autor: vlasac Post Postano: 21.04.2005. 11:54

Ma prijatelju dragi nije ni meni najmjera se prepucavati vec me zanima da se ovj dio foruma kvalitetno obradi. onda ajmo temetika bitna meni tebi i svima u kojima Slavonija nesto znači??
Kako povečati zainteresiranost ljudi za letenjem naime Zračna luka Osijek zjapi(istina i u bivsoj yu je zjapila)odaziv ljudi za letenjem je vrlo mali..
Kako pokušati tj promovirati letenje kao nesto sigurno,dobro,brzo ..

#32:   Autor: vlasac Post Postano: 21.04.2005. 12:01

pilot... je napisao/la (Pogledaj post): › Čuj , što se tiče smijeha , izgleda da ćeš morat onda preselit na onaj svijet, jer očito ne raspolažeš svim podacima, iako si mislio da da. Ali nemoj, draže je meni da si ti živ i zdrav, jer kao što si i rekao, nema nas profesionalnih pilota puno, naročito ne s ovih prostora.
A nije mi ni namjera prepucavat se s tobom, nego pričat o lijepim temama.
Ma apsolutno da je žirokopter opasan i da spada u sferu egzotike, ali sad bar rulja zna što je to, iako ne vrijedi previše tratit vrijeme na to.
Inače , imaš jednog na Lučkom , leti ga ( ludi ) Haj, doduše imao je i jedan pad s njim prije par godina, no sad je ponovno ispravan, ali nikako da poleti, Haj je u nekim drugim vodama, a od drugih se nitko ne usudi, ha ha. bok


Recimo primjer:Osijek je grad na tromeđi izmedu Pecuha,Beograda,Brčkog
Pečuh gradi svoju zračnu luku Brčko je nema a Beograd je skup za neke kategorije putnika
pa predlažem prijevoz carga u večem videokrugu za ove navedne gradove,također prijevoz šljakera iz njemačke,sfor-ovaca,dovoz turista koje interesira lovni turizam itd..
Al me najvise zanima kako pokrenuti zračni put preko Slavonije,kako vratiti sustave koje ZL OSIJEK prije imao i gdje se oni nalaze u Srbiji(cujem da su u NIŠU)
I naposljetku kako privuči ljude ekonomski na upotrebu zrakoplova..
pa ako moze koje pametno razmišljanje...

#33:   Autor: vlasac Post Postano: 21.04.2005. 12:06

e da cuj pregledao sam dokumentaciju taj pad zirokoptera me muči??(posto mi je to u videokrugu posla)?kad se to desilo??jel to bilo prijavljeno CAA ili se ekipa samo pokupila sa mjesta dogadaja...
Takoder sam provjerio nema niti jedan plovidben zirokopter u RH(za sire mase registriran)
jel to znaci da je letio na crno???
Daj mi reci jel ti letiš u Slavoniji??ili si negdje vani??

#34:   Autor: pilot Post Postano: 21.04.2005. 12:40

Ma to sa žirokopterom je bilo davno, mislim da se slupao 93. ili 94 u samoboru, zapeo za telefonsku žicu izmedju 2 kuće i pao 200 m dalje u njivu, u Samoboru. Ali ne bih sad volio imenovat čovjeka iako mislim da je to bilo prijavljeno, a tko zna 100%. Inače ima PPL pa ne bih volio da mu još netko zbog toga uzme dozvolu.
A žirokopter je registriran bio samo je tad skršen pa je vjerovatno odjavljen, ali sam ga vidio lani, ponovno je složen, ali očito nije prijavljen, valjda zato i ne leti.

#35:   Autor: pilot Post Postano: 21.04.2005. 13:06

A ja ti letim u ZG, ali ne volim na forumu o sebi , nego ovako o nekim temama.
Čuj, što se tiče ZL Osijek, povrata opreme , njenog razvoja i slično tu se već ulazi u sferu politike i mi zrakoplovci tu slabo možemo utjecati. Znaš da kod nas uvijek struka dolazi na kraju. Mislim da je šansa ZL Osijek u tim velikim cargo ruskim avionima ( IL, Tupoljev i sl) koji više ne smiju u EU zbog buke, pa može preuzeti sve dosadašnje letove tih aviona za madjarsku, slovačku, češku itd. No , za to je potreban stručan i sposoban menadžment koji hoće i zna raditi, pregovarati i dogovarati poslove, dok mi se za ove na Klisi čini da su najsretniji kad im nema opće aviona, kad im se spoje 3 leta istovremeno ili dolaziš u 16:00 ( a oni rade do 15:00 ) nastupa opća panika i razočaranje. U stilu, "pa šta si sad došao", pa milion uvjeta, najava itd.
Isto, što je najvažnije, velika šansa leži u ugovorima sa tzv. low cost kompanijama ( Ryan Air, Germanwings ...) koje imaju veliku ekspanziju trenutno, a dobro bi im osijek došao kao destinacija umjesto za Zagreb, Pečuh, Budimpeštu, Bosnu, Vojvodinu..daj zamisli koliko bi gasterbajtera mogao dovesti u Osijek s Germanwings -om sa svojom cijenom povratne karte 40-60 EUR, do Stuttgarta ili Munchena, ili Berlina
( koliko ljudi iz Bosne, Vojvodine, Slavonije radi u Njemačkoj ).
No kažem opet, treba znat i htjet a to je već problem. Dok se oni sjete, proći će jedno 100 godina, i ugovore s tim kompanijama će napravit zračna luka Tuzla, ili Srbi ili madjari a mi ćemo lijepo izvisit. Pa bio je Ryan Air u pregovorima ali ne znam gdje je zapelo. Znam recimo da je Pula dogovorila ( s Ryanom ili German wingsom).
No poslovi ne dolaze sami , treba radit i trčat okolo ( al ne po slavoniji nego po svijetu ).
I malo još opremit aerodrom bar minimalnim prilaznim sredstvima, jesu li postavili ILS. Mislim da ne još ? A bez njega ti ni jedan ozbiljan avion iz Europe opće ne želi razgovarati o slijetanju ( iako naravno nije problem sletjeti, ali eto, dosta firmi to imaju kao interno pravilo ).

#36:   Autor: pilot Post Postano: 21.04.2005. 13:13

I tako, dalo bi se debatirati o tome 7 dana, no ne znam s koliko efekta. U svakom slučaju kad god dodjem na Klisu duša mi plače kad vidim onakvu aerodromčinu kako zjapi prazna, a moglo bi se svašta napraviti.

#37:   Autor: vlasac Post Postano: 21.04.2005. 16:08

pilot je napisao/la (Pogledaj post): ›
I tako, dalo bi se debatirati o tome 7 dana, no ne znam s koliko efekta. U svakom slučaju kad god dodjem na Klisu duša mi plače kad vidim onakvu aerodromčinu kako zjapi prazna, a moglo bi se svašta napraviti.


zanimljivo razmišljanje par informacija
Otkad je Blanka direktorica stvari su se drastično promjenile (odtad i rusi dolaze sa ovom ribom)
ILS ce ti biti instaliran ove godine sa German wingsom se pregovara..
Radi se nesto ali ima jedan proble ZL Zagreb u nekim djelovima ima monopol i tu nas ubijaju..
Cargo bi mogao postati unosan život ZL Osijeka ali imamo kočnice iz ZG-a..
PAPI svjetla su postavljena bivsi direktor je zaposlio 60 ne stručnjaka koji nemaju nikakve veze sa zrakoplostvom sad se to popravlja??Osječka kontrola sada ima uhodanu ekipu pa i svoga instruktora sa stalnim zaposlenjem u Osijeku..
Cuj ja sam isto u ZG daj se javi intrenom porukom volio bih malo ovak popričati vidim da pričam sa osobom koja zna problematiku..
Ps Rayan ne želi u RH zbog toga sto jos nije potpisan ugovor open sky i nismo u EU tj nemamo usklađeno zakonike po EZ regulativi..

#38:   Autor: Leteci mungos Post Postano: 21.04.2005. 20:05

E, sta je s tim ribama. Koliko to oni ribe dovezu da im se to isplati dovoziti?! Znam da je Tupoljev mrcina od aviona, ali kako to stane kod nas na aerodrom?! ;-)

#39:   Autor: pilot Post Postano: 21.04.2005. 23:22

a koliko ja znam , Open Sky je potpisan još prije 2-3 g, deklarativno, ali nisam 100% siguran. znam da po njemu više neće trebati tj, bit će puno lakše dobit dozvolu za snimanje iz zraka itd...
A i JAR je potpisan i objavljen veliki dio u NN, pravilnik o letenju zrakoplova , naročito avionski dio FCL 1, helikopterski treba sad za mjesec dva ( FCL 2 ). Sve odredbe EU zakona ( JAR ) vrijede i mogu se primjenjivati čak i čitajući s engleskog jezika. Tako da tu nema problema.
A da, Blanka je Ok, al ne može ona sama, i još kad nema političke volje, možeš se slikat.
A ove ribe ti svježe utovaraju u Africi, u led i tovare u ogromnog Iljušina, i dovoze direktno u ZG i Osijek, još na pisti ih čekaju šleperi iz Madjarske i Slovačke i voze tamo( mislim da su to neki inčuni ili nešto u tom stilu.
Vlasac budem ti se javio privatno, bacit ću ti i e-mail , preko vikenda , sutra sam malo u guzvi, imam posla, pa ćemo se čuti.pozdrav svima

#40:   Autor: pilot Post Postano: 21.04.2005. 23:27

Ma može mrcina svakakva sletit u Osijek, ovaj IL 62 ( ili tako nešto ) ima 4 motora i velik je kao JUMBO-JET ( 747 ), pista je prava, samo fali malo elektronske opreme. To ti samo govori kakav je to aerodrom.

#41:   Autor: vlasac Post Postano: 22.04.2005. 12:38

stane kod nas to na ZL Osijek još 5 takvih da dode??Problem je što ne dolaze tako često..
Što se tiče ribe bojim se da nece jos dugo,naime ekipa u tanzaniji odakle dolazi riba je skozila da su Europljani poludili za tom ribom,pa su ljepo krenuli u lov sa bomba i dinamitom pa onda to odvuku na prodaju u tvornicu na paniranj??I sad to seljaci iz EUROPE SKUZILI pa se bojim odustajanja letova do daljneg...

#42:   Autor: vlasac Post Postano: 22.04.2005. 12:46

Dajte ljudi ako ima ko ideja na razabacivanje ajmo pomoći Zračnoj luci Osijek ako netko ima da je menađer ili poznavatelj tržišta EU dajte koji savjet..
Osnovni Navigacijski sustavai uskoro dolaze pa je sad ostaje samo mali sićusni problem kako dovesti promet???Posebno CARGO jer za to ima puno uvjeta..
Recimo ja sam razmišljao o ideji transporta vode u ARAPSKE zemlje ..
Jednom davno odvozili smo im Piliće i to je bio dobar job ,valjda sad mozemo vodu (kad smo 4 drzava u Svijetu po količini pitke vode)

#43:   Autor: vlasac Post Postano: 22.04.2005. 12:50

Nadam se da ce novo pridosla situacija sa ekipom u HDZ-u pomoči Osijeku i zrakoplovstvu jel sad ce se i jedni i drugi borit za vlast a da bi dobili vlast morat ce nesto ponudit narodu jer narod sad vjeruje na opiljivo a priče ih ne zanimaju...

#44:   Autor: Gost Post Postano: 24.04.2005. 12:35

Što se tiče Iljušina..saznao sam, upitanju je IL-85, a ribe su grgeči ( a ne inčuni,haha) .Kupe ih na jezeru Victoria u Tanzaniji, slijeću Zadar, ZG i Osijek. I razvoze po EU.

#45:  Re: Letenje Autor: Gost Post Postano: 07.05.2005. 12:06

Evo zahavljujuci

#46:  Re: Letenje Autor: Gost Post Postano: 07.05.2005. 12:53

pardon,

... Evo zahvaljujuci Gosp. Vlascu otkrio sam ovu zanimljivu temu. Ja sam autor internet stranica Aerocroatia http://aerocroatia.fly.to/ pa cu malo da okomentiram ovu temu.

Cargo promet je u ovom trenutnu idealno prijelazno rijesenje za Osijecki aerodrom, ali uvijeren sam da riba nije jedini izvozni artikal Africkih zemalja. S toga ovu situaciju EU regulativa treba iskoristiti. Moglo bi se reci da u Africi 90% teretnih aviona vise ne smiju niti prici EU a Osijek ima idealnu poziciju da prviuce brojne druge teretne letove ne samo iz Afrike ali i s blizkog istoka, gdje terentni avioni su slicne kvalitete kao ovi u Africi. Treba raditi na managementu da radi i trazi sto vise poslova. U ovom segmentu zracnog prometa za ralzliku od putnickog nema znatnih ogranicenja iz Zagreba, pa tu ima Osijecka ZL slobodan izbor trazenja novih linija.

Na drugu stranu u putnickom prometu je veliki problem sto se tice zrakoplovnih vlasti. Imamo jednu nacionalnu aviokompaniju koja na sve nacine pravne i nepravne, svim mogucim sredstvima odrzava monopol i u tome je poduprena zrakoplovnim vlastima. Avioni su im poluprazni a nenormalno i nekonkurentno viskokim cijenama na ukor gradjankog novcanika odrzavaju svoj minimalni prihod. Imamo tri privatne aviokompanije koje pokusavaju biti ambiciozne i jos nekoliko potpuno amaterskih aviokompanija. Sve tri aviokopanije trpe i gube na kojekavim bezsmislenim ogranicenjima naseg neslobonog trzista. Vjerovali ili ne glavni kriterij zrakoplovnih vlasti je interes Croatia Airlines-a i odzavanje njegovog monopola. Isti slucaj kao teroriziranje SEM-a i njihovog broda "Split Prvi". Citao sam da je i Trade Air-u bilo zabranjeno letenje iz Osijeka za Jadan prije nekoliko godina a ne zato sto su bile linije Trade Air-a ne isplative. Croatia Airlines-u je evidentno zasmetalo sto im je Trade Air oduzeo nekoliko desetaka putnika na dvije jadne sezonske linije koje su manje nego simbolicne za Osijecki aerodrom, pa su poceli izmisljati koje kakve bezsmislene nedostatke u papirima Trade Air-a.
Sto se stranih prijevoznika tice Ryanair-a zasigurno necemo vidjeti na nasim aerodromima dok Hrvatska ne udje u EU ili minimalno ne podtpise Open Sky ugovor bez ikakvih izuzetaka. Ryanair se nece zaje..vati s milionima molbi, dozvola, zabrana, ogranicenja i kojekakvih drugih bezsmislenih papira koje prakticiraju nase zrakoplovne vlasti. Kod nasih vlasti je jedino pravilo da low-cost moze za HR jedino ako njihova linija ne ugrozava liniju Croatia Airlines-a. Pogledajte sve primjere: SkyEurope leti za HR iz Slovacke i Madjarske, Croatia Airlines nema nikakvog interesa na ta dva trzista, Norwegian je isti slucaj, Ryanair navodno nemoze iz Engleske za Hrvatsku zati sto je Irski ali onda zasto nije Easyjet dobio dozvolu koji je kao Engleska aviokompanija htio letjeti iz Engleske za HR? Nemamo mi nikakva pravila ni zakone, to je sve tebi da tebi ne, ko podplati vise itd...
Germanwings je jedina iznimka ali i tu ima razlog jer je u 50% vlasnistvu Lufthanse, najveceg partnera Croatia Airlinesa a ne mogu partneru ukracivati dozvole.
A evo i jednog clanka na koje sve nacine Croatia Airlines odzrava svoj monopol:
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/279798/index.do
Ja osobno radi neprofesionalnog ponasanja naseg ministrastva i Croatia Airlines-a bojokotiram letenje Croatia Airlinesom i uvijek kad trebam letjeti biram strane aviokopmanije.

#47:   Autor: pilot Post Postano: 08.05.2005. 23:15

zanimljivo razmišljanje i mogu ti reći da se slažem s tobom.
Još uvijek je ta naša administracija kočnica svega, nemoš s njima...

#48:   Autor: Gost Post Postano: 09.05.2005. 9:02

[zahvaljujem na odličnim razmišljanjima dali ima netko idjeu kako ipak dovuči te velike crago ptice dali se zan gdje dolaze ti tenderi z cargo prijevoz kako se raspitati da se to vidi mozda da se natječe za koji tender itd..
jonny ak imaš koju informaciju prosljedi???



... Evo zahvaljujuci Gosp. Vlascu otkrio sam ovu zanimljivu temu. Ja sam autor internet stranica Aerocroatia http://aerocroatia.fly.to/ pa cu malo da okomentiram ovu temu.

Cargo promet je u ovom trenutnu idealno prijelazno rijesenje za Osijecki aerodrom, ali uvijeren sam da riba nije jedini izvozni artikal Africkih zemalja. S toga ovu situaciju EU regulativa treba iskoristiti. Moglo bi se reci da u Africi 90% teretnih aviona vise ne smiju niti prici EU a Osijek ima idealnu poziciju da prviuce brojne druge teretne letove ne samo iz Afrike ali i s blizkog istoka, gdje terentni avioni su slicne kvalitete kao ovi u Africi. Treba raditi na managementu da radi i trazi sto vise poslova. U ovom segmentu zracnog prometa za ralzliku od putnickog nema znatnih ogranicenja iz Zagreba, pa tu ima Osijecka ZL slobodan izbor trazenja novih linija.

Na drugu stranu u putnickom prometu je veliki problem sto se tice zrakoplovnih vlasti. Imamo jednu nacionalnu aviokompaniju koja na sve nacine pravne i nepravne, svim mogucim sredstvima odrzava monopol i u tome je poduprena zrakoplovnim vlastima. Avioni su im poluprazni a nenormalno i nekonkurentno viskokim cijenama na ukor gradjankog novcanika odrzavaju svoj minimalni prihod. Imamo tri privatne aviokompanije koje pokusavaju biti ambiciozne i jos nekoliko potpuno amaterskih aviokompanija. Sve tri aviokopanije trpe i gube na kojekavim bezsmislenim ogranicenjima naseg neslobonog trzista. Vjerovali ili ne glavni kriterij zrakoplovnih vlasti je interes Croatia Airlines-a i odzavanje njegovog monopola. Isti slucaj kao teroriziranje SEM-a i njihovog broda "Split Prvi". Citao sam da je i Trade Air-u bilo zabranjeno letenje iz Osijeka za Jadan prije nekoliko godina a ne zato sto su bile linije Trade Air-a ne isplative. Croatia Airlines-u je evidentno zasmetalo sto im je Trade Air oduzeo nekoliko desetaka putnika na dvije jadne sezonske linije koje su manje nego simbolicne za Osijecki aerodrom, pa su poceli izmisljati koje kakve bezsmislene nedostatke u papirima Trade Air-a.
Sto se stranih prijevoznika tice Ryanair-a zasigurno necemo vidjeti na nasim aerodromima dok Hrvatska ne udje u EU ili minimalno ne podtpise Open Sky ugovor bez ikakvih izuzetaka. Ryanair se nece zaje..vati s milionima molbi, dozvola, zabrana, ogranicenja i kojekakvih drugih bezsmislenih papira koje prakticiraju nase zrakoplovne vlasti. Kod nasih vlasti je jedino pravilo da low-cost moze za HR jedino ako njihova linija ne ugrozava liniju Croatia Airlines-a. Pogledajte sve primjere: SkyEurope leti za HR iz Slovacke i Madjarske, Croatia Airlines nema nikakvog interesa na ta dva trzista, Norwegian je isti slucaj, Ryanair navodno nemoze iz Engleske za Hrvatsku zati sto je Irski ali onda zasto nije Easyjet dobio dozvolu koji je kao Engleska aviokompanija htio letjeti iz Engleske za HR? Nemamo mi nikakva pravila ni zakone, to je sve tebi da tebi ne, ko podplati vise itd...
Germanwings je jedina iznimka ali i tu ima razlog jer je u 50% vlasnistvu Lufthanse, najveceg partnera Croatia Airlinesa a ne mogu partneru ukracivati dozvole.
A evo i jednog clanka na koje sve nacine Croatia Airlines odzrava svoj monopol:
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/279798/index.do
Ja osobno radi neprofesionalnog ponasanja naseg ministrastva i Croatia Airlines-a bojokotiram letenje Croatia Airlinesom i uvijek kad trebam letjeti biram strane aviokopmanije.
[/quote]

#49:  Re: Letenje Autor: Gost Post Postano: 10.05.2005. 13:53

Pozdrav svima!

Ja sam jedan od autora Airport Portala - www.hr-airport.com. Ovom prilikom vas sve zainterisane pozivam da se uključite i na naš forum, i eventualno pokrenete ovu temu, jer imamo dosta stručnjaka za aerodrome koji bi vam mogli dati i neke konkretne odgovore.
Inače, Osijek je u zadnje vrijeme sve češća tema, i da stvar bude pozitivnija, u krugovima ljudi koji se bave aerodromima. Mogu vam reći da postoje neki planovi, pogotovo kad je u pitanju cargo promet. Ovo sa Tanzanijom još uvijek nekako sve "visi" u zraku. Ali, na našu sreću, koliko toliko je oživilo Klisu, što mi je posebno drago. Glede putničkog prometa, konkurencija je zaista velika. Zagreb, Beograd, Mađarska... Nije lako i neće biti lako. Moraju se odrediti jasni ciljevi, što i kako za budućnost. Mislim da razvoj treba usmjeriti prema cargo prometu. Još uvijek smo gospodarski nerazvijeni i neatraktivni, reklo bi se u fazi lutanja, jer politika naša je kao tumor koji nas lagano izjeda, ali kad jednom budemo na tržištu konkurentni ( a jako se nadam da hoćemo ), onda bi već trebali znati kako ćemo nastupiti na toj sceni. Upravo zato je potrebno imati jasne i dugoročne ciljeve za budućnost. Politika je dodatno oštetila HR kad je bacila ogromne novce doslovno u vjetar, a Klisa nam nažalost i dalje prazna.....

Usput, gore sam u postovima pročitao da spominjete IL-62 i IL-85... nije ni jedno ni drugo nije točno... riječ je o IL-76, i malo je manji od B747 Smile

Pozdrav svima!

#50:   Autor: Gemi Post Postano: 11.05.2005. 14:27

bolje da si napravio kolumnu i objavio se u Feralu aaaaaaaaaaaaaaaaa

#51:   Autor: vlasac Post Postano: 11.05.2005. 15:33

ekipa hvala na podršci ajmo napraviti nešto za tu zračnu luku prebacujemo rasprave na stručnjaka hvala geemi ali mogu ja i bez kolumne..
Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Letenje


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::