Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?]

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Jaz
Offline
Avatar

Ukupno postova: 142
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 11.01.2012. 17:34 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
sokrat
Offline
Avatar

Ukupno postova: 982
Lokacija: ....ispod mosta....
Spol: Muško Muško
Post Postano: 11.01.2012. 19:15 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Jaz je napisao/la: ›
Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...
8 ili 15 dana od dana računa...

_________________
"....jebe mi se za nacionalnu,vjersku i rasnu pripadnost....ja sam čovjek i to je to..."
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Jaz
Offline
Avatar

Ukupno postova: 142
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 11.01.2012. 21:07 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

sokrat je napisao/la: ›
Jaz je napisao/la: ›
Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...
8 ili 15 dana od dana računa...

Ma krasno....prošla baba s kolačima.. Evil or Very Mad

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Dino8090
Offline
Avatar

Ukupno postova: 440
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 11.01.2012. 21:18 
Naslov:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?]
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

bio u VIP-u, kaze mi lik sto radi tamo pisi zalbu i salji.

sad sam napisao zalbu, sutra im faksim i vidjet cemo za 2,3 dana. Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
DonQuijote
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4291
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2012. 8:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

btw, ako ikada imate ikakvu reklamaciju, uvijek se posavjetujte sa zakonom za zaštitu potrošača, zakonom o obveznim odnosima i nekom udrugom za zaštitu potrošača, bez obzira koja je politika firme prema reklamacijama! često oni navode uvjete za reklamaciju koji nisu sukladni zakonu, ali ljudi to ne znaju, pa ne reagiraju.

također, žaljenje udruzi za zaštitu potrošača nije uzaludno, iako oni nikada ništa konkretno neće obećati. jednu sam trgovinu tako već zatvorio. ako su vaša prava kao potrošača ugrožena, žalite se! što se više ljudi buni i žali, potrošači će biti ozbiljnije shvaćani, a trgovci će se više držati zakonskih odredbi.

evo nekoliko zanimljivih odredbi iz zakona o obveznim odnosima...

ZAKON O OBVEZNIM ODNOSIMA

2. Odgovornost za materijalne nedostatke

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

Članak 400.
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Kad postoje materijalni nedostaci

Članak 401.
(1) Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
(2) Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

Članak 402.
(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

Članak 403.
(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

Članak 404.
(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

...

Prava kupca

Članak 410.
(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) zahtijevati sniženje cijene,
4) izjaviti da raskida ugovor.
(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2012. 8:59 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Žalbe se ne šalju faksom!!!
Isključivo preporučeno s povratnicom tj. potvrdom uručenja, a kopija te iste žalbe čuva se!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Jaz
Offline
Avatar

Ukupno postova: 142
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2012. 9:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PEGY je napisao/la: ›
Žalbe se ne šalju faksom!!!
Isključivo preporučeno s povratnicom tj. potvrdom uručenja, a kopija te iste žalbe čuva se!

Meni su u VIP-u rekli isključivo faxom..

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Dino8090
Offline
Avatar

Ukupno postova: 440
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2012. 9:23 
Naslov:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?]
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Meni su rekli postom ili faxom. Very Happy
Prosli put kad sam im faxom slao, bilo je u redu sve.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Jaz
Offline
Avatar

Ukupno postova: 142
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2012. 9:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dino8090 je napisao/la: ›
Meni su rekli postom ili faxom. Very Happy
Prosli put kad sam im faxom slao, bilo je u redu sve.

Uf,jesu dosljedni... Rolling Eyes Ajd,sretno i ovaj put!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
silence
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1135
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2012. 9:35 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Takav način poslovanja dovoljno govori o tome kako se operateri žele zaštiti od mogućih tužbi. I sama imam iskustva sa ht-om i čudila sam se čudu da netko tko se bavi telekomunikacijama i prodaje nove tehnologije nema e-mail za reklamacije. No to mene nije spriječilo da svoj e-mail pošaljem na 10 drugih njihovih adresa od uprave društva pa nadalje koji god sam našla na njihovim stranicama. Odgovor je uslijedio veoma brzo i mailom i na mobitel i na fiksni telefon.

Hoću reći ako nema pisanog "traga" zbog čega se žališ, datuma kada si uložio prigovor i nekih drugih elemenata - nema dokaza kada je netko i zbog čega uložio prigovor.
O onim brojevima za podršku neću trošiti slova.
Mnogo loše s obzirom koji novac uzimaju za svoje usluge.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Dino8090
Offline
Avatar

Ukupno postova: 440
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2012. 9:52 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kad sam zvao jucer Sluzbu za korisnike rekli su mi kao da im je naredba "odozgo". Tj. kao da im je neki Ured bla bla (zaboravio sam tocno kako se zove, ali kao neki ured za kontrolu reklamacija) naredio da reklamacije iskljucivo moraju biti postom ili faksom, nikako emailom.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
DonQuijote
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4291
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2012. 10:17 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dino8090 je napisao/la: ›
Kad sam zvao jucer Sluzbu za korisnike rekli su mi kao da im je naredba "odozgo". Tj. kao da im je neki Ured bla bla (zaboravio sam tocno kako se zove, ali kao neki ured za kontrolu reklamacija) naredio da reklamacije iskljucivo moraju biti postom ili faksom, nikako emailom.

naravno da su tako odredili, jer su tako sigurniji da ti se tu istu žalbu neće dati slati poštom i na inspektorat, udruge potrošača i sl. međutim, kad ipak pošalješ e-mailom, a u cc dodaš gorenavedene, obično vrlo brzo reagiraju i to ne da bi ti rekli da ne uvažavaju takvu žalbu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
legica21
Offline
Avatar

Ukupno postova: 345
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 12.01.2012. 10:51 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

silence je napisao/la: ›
I sama imam iskustva sa ht-om i čudila sam se čudu da netko tko se bavi telekomunikacijama i prodaje nove tehnologije nema e-mail za reklamacije.



tko god ti je to rekao, slagao te je Wink

a što se tiče konkretno vipa, evo u 10.mj sam raskinula ugovor, i uredno mi je došao račun na 12.mj.... i zovem szk, oni mi kažu da pišem pisani prigovor..i ja mailom pošaljem prigovor...i za nekih 5 dana sam dobila odgovor kako će se sve provjeriti i kontaktirati me na broj moba koji sam dala za kontakt.. 5 dana od toga, neka cura me zvala...i sve se s njom dogovorila. Naravno, stornirali su taj račun jer njihov kolega u vip centru nje dobro napravio zahtjev za raskidom ugovora.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
DonQuijote
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4291
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.01.2012. 12:41 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

DonQuijote je napisao/la: ›
moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

hehe! od sinoć oko 23h do danas stigla duboka isprika iz sjedišta te odgovor iz inspektorata! Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.01.2012. 13:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

DonQuijote je napisao/la: ›
DonQuijote je napisao/la: ›
moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

hehe! od sinoć oko 23h do danas stigla duboka isprika iz sjedišta te odgovor iz inspektorata! Smile


ubija me znatiželja....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: