Jošava je napisao/la: ›
simo031 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Vidljivo je da se najviše voze kategorije sa povlaštenom kartom.
Postoje gradovi u Švicarskoj koji su u svrhu smanjenja zagađenja, a ujedno i poboljšanja poslovanja svojih poduzeća za prijevoz putnika, za područje cjelog grada odredili ograničenje brzine na 30 km. na sat. No takvi gradovi imaju jako dobro razvijene biciklističke staze, kao alternativu korištenju gradskog prijevoza ili osobnih automobila. Cijena parkirališnog mjesta također utjeće na broj putnika koje tvrtke tog tipa prevezu.
|
Bez subvencioniranja GPP-om se ne bi skoro nitko vozio, a da je više alternative i poduzetničkog duha (taxi cameo je dobar primjer) ostali bi i bez ono malo 'tržišnih' koji plaćaju punu cijenu.
Ako u hr. dođe Uber kako najavljuju, sigurno će ostati bez još jednog dijela korisnika.
Od subvencioniranih kategorija, koliko vidim najgore su prošli studenti i s pravom se bune, samo svoje proteste bi trebali usmjeriti prema MZOS koje jedino njih zakida, dok ostale (učenici,zaposlenici) subvencionira s 75%. Ranije je ta subvencija bila čak i u većem postotku i sad zamislimo da država dodatno smanji subvenciju? ili je čak ukine što nije nemoguće s obzirom da je državni proračun u još većoj banani od lokalnih.
Na sve to treba misliti i djelovati, a ne čekati da se dogodi.
Kolektivni prijevoz bi u pravilu trebao biti jeftiniji i je, ali kod GPP-a to pravili ne vrijedi jer su skuplji (po kilometru) čak i od pojedinačne taxi vožnje. Njima ne bi pomoglo ni da gradski oci zabrane prometovanje svim drugim prometalima u cijelom gradu jer bi odmah zaposlili nekoliko stotina novih radnika, zamjenika predsjednika uprave, njihovih pomoćnika, pomoćnikovih pomoćnika ...pa bi samo upali u još veće dubioze.
Gledam tu na Gajevom u onim kioscima kad god prođem njih nekoliko ljudekaju i ne znaju kud bi sobom, čak su znali iznijeti stolice pa se poredati uz nogostup i gledati prolaznice. Valjda je netko prigovorio pa sad više ne sjede, nego stoje.
A trebala im je čitava vječnost da obojaju te kioske i to su uspjeli tek pošto je otvoren Avenue mall i na njih stavio svoje reklame.
Kakav je tu socijalistički mentalitet zaostao, takvo što nema u nijednoj drugoj gradskoj firmi, osim možda Zavodu za stanovanje.