Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Čavrljanje » Moja žalba na tvrtku Consilium d.o.o.

#1:  Moja žalba na tvrtku Consilium d.o.o. Autor: anakonda Post Postano: 20.11.2012. 15:35

...ne znam hoće li mi ovo admini obrisati, ali ako pročita i 5 ljudi prije toga, zadovoljna sam.....ovo je mejl kojeg sam poslala u firmu "Consilium" d.o.o. Osijek, Waldingerova 22...inače se bave pružanjem usluge kabelske televizije i samo im želim napraviti lošu reklamu, jer bolju nikako nisu zaslužili.....prenosim vlastiti mejl:

"Poštovani,

ovim putem Vam se javljam, jer sam telefonskim putem s Vašim poduzećem prije nepunih 10tak minuta imala neugodno iskustvo s vrlo neuljudnim tzv. gospodinom koji je bio toliko nepristojan, da se nije želio niti predstaviti nakon nekoliko mojih uzastopnih upita i moja tri ponavljanja punog imena i prezimena, te mi je čak 3 puta spustio i slušalicu.

Nazvala sam Vašu tvrtku kako bih saznala što moram učiniti kako bih odjavila uslugu korištenja kablovske televizije, nakon što je korisnica stana umrla. U dva navrata, nepoznatom i bezobraznom tzv. gospodinu sam objasnila da stan u kojem je prijavljena usluga korištenja kabelske TV nije ušao u ostavinsku raspravu, jer ga je korisnica prije 3 godine prepisala suprugu i meni, te je nastavila živjeti u stanu sve do smrti u 10.mjesecu ove godine. Ugovor o korištenju usluge potpisan je od njezine strane prije 13 godina kada je isti kupljen. Tzv. gospodin mi je bezobrazno odgovorio kako ja ne mogu tek tako odjaviti uslugu, te da Vaše poduzeće odlučuje o tome kada će, odnosno da li će uopće priznati smrtovnicu, odnosno da će se usluga možda moći odjaviti tek početkom nekog mjeseca, a nakon što to tko zna tko odluči. Nakon mog upita o zakonskoj osnovi, tzv. gospodin mi nije želio dati odgovor, poručio mi je da sam bezobrazna i da se smirim, te mi je prekinuo vezu. Vrlo profesionalno, pa da je i sam vlasnik u pitanju. Dapače. Nakon moja dva poziva prema Vašoj firni i slijedeća dva predstavljanja imenom i prezimenom, tzv. gospodin i dalje odbija reći svoje ime, unosi moje podatke u bazu podataka (za koju znam da se ne nalazim tamo), te mi opet spušta slušalicu i govori da će me nazvati kad provjeri bazu. Nakon nekoliko minuta, tzv. gospodin me nazvao, opet se nije predstavio, a na moje izričito traženje njegovog imena i prezimena, predstavio se samo kao "Consilium". Tada sam ja prekinula vezu, jer ne želim razgovarati s kojekavim nepoznatim ljudima, jer ako sam ja u stanju dati svoje puno ime i prezime (koje nije niti važno u ovom slučaju), isto očekujem i od suprotne strane.
Ovakav neprofesionalizam nisam jako dugo srela, te ovakva reklama kakvu ste si upravo stvorili - najmanje Vam je potrebna. Od jednostavne informacije koju sam tražila, uspjeli ste sami sebi skočiti u usta.
Ovaj mejl - direktno i odmah nakon što ga sada pošaljem Vama, šaljem Udruzi za zaštitu potrošača, te na samo Ministarstvo gospodarstva, a za prijavu neprofesionalnosti i bezobrazluka biti će dovoljne društvene mreže na koje ću s veseljem objavljivati ovu reklamu za Vaše usluge.

Lijep pozdrav, i po četvrti put moje je ime xxxxxx.
"

#2:   Autor: MissTake Post Postano: 20.11.2012. 16:08

"... te da Vaše poduzeće odlučuje o tome kada će, odnosno da li će uopće priznati smrtovnicu, odnosno da će se usluga možda moći odjaviti tek početkom nekog mjeseca, a nakon što to tko zna tko odluči... "

nebuloza ... očito netko ne zna svoj posao... kad god poželiš možeš otkazati uslugu, e sad jedino da su u pitnaju penali za prijevremeni raskid ugovorne obaveze moglo bi se pričati, ali da on tebi ne daju da raskineš ugovor... nema smisla

#3:   Autor: alex os Post Postano: 20.11.2012. 16:13

ako ne priznaju smrtni list, a ugovorom nije definirano, onda.............državni inspektorat..08:00-09:30 rad sa strankama....oni vole napuhance i nedodirljive....i dobri su u tome !

Zadnja promjena: alex os; 20.11.2012. 21:47; ukupno mijenjano 1 put.

#4:   Autor: alex os Post Postano: 20.11.2012. 16:15

MissTake je napisao/la: ›
"... te da Vaše poduzeće odlučuje o tome kada će, odnosno da li će uopće priznati smrtovnicu, odnosno da će se usluga možda moći odjaviti tek početkom nekog mjeseca, a nakon što to tko zna tko odluči... "

nebuloza ... očito netko ne zna svoj posao... kad god poželiš možeš otkazati uslugu, e sad jedino da su u pitnaju penali za prijevremeni raskid ugovorne obaveze moglo bi se pričati, ali da on tebi ne daju da raskineš ugovor... nema smisla
Bravo

#5:   Autor: anakonda Post Postano: 21.11.2012. 8:27

...thanks, @miss i @alex.....definitvno idem do kraja s ovima, jer ne dozvoljavam ovakvim bahatim kretenima da se tako ponašaju, a još i zarađuju na meni.....

#6:  Re: Moja žalba na tvrtku Consilium d.o.o. Autor: RoadToNowhere Post Postano: 22.11.2012. 21:19

anakonda je napisao/la (Pogledaj post): › ...ne znam hoće li mi ovo admini obrisati, ali ako pročita i 5 ljudi prije toga, zadovoljna sam.....ovo je mejl kojeg sam poslala u firmu "Consilium" d.o.o. Osijek, Waldingerova 22...inače se bave pružanjem usluge kabelske televizije i samo im želim napraviti lošu reklamu, jer bolju nikako nisu zaslužili.....prenosim vlastiti mejl:

"Poštovani,

ovim putem Vam se javljam, jer sam telefonskim putem s Vašim poduzećem prije nepunih 10tak minuta imala neugodno iskustvo s vrlo neuljudnim tzv. gospodinom koji je bio toliko nepristojan, da se nije želio niti predstaviti nakon nekoliko mojih uzastopnih upita i moja tri ponavljanja punog imena i prezimena, te mi je čak 3 puta spustio i slušalicu.

Nazvala sam Vašu tvrtku kako bih saznala što moram učiniti kako bih odjavila uslugu korištenja kablovske televizije, nakon što je korisnica stana umrla. U dva navrata, nepoznatom i bezobraznom tzv. gospodinu sam objasnila da stan u kojem je prijavljena usluga korištenja kabelske TV nije ušao u ostavinsku raspravu, jer ga je korisnica prije 3 godine prepisala suprugu i meni, te je nastavila živjeti u stanu sve do smrti u 10.mjesecu ove godine. Ugovor o korištenju usluge potpisan je od njezine strane prije 13 godina kada je isti kupljen. Tzv. gospodin mi je bezobrazno odgovorio kako ja ne mogu tek tako odjaviti uslugu, te da Vaše poduzeće odlučuje o tome kada će, odnosno da li će uopće priznati smrtovnicu, odnosno da će se usluga možda moći odjaviti tek početkom nekog mjeseca, a nakon što to tko zna tko odluči. Nakon mog upita o zakonskoj osnovi, tzv. gospodin mi nije želio dati odgovor, poručio mi je da sam bezobrazna i da se smirim, te mi je prekinuo vezu. Vrlo profesionalno, pa da je i sam vlasnik u pitanju. Dapače. Nakon moja dva poziva prema Vašoj firni i slijedeća dva predstavljanja imenom i prezimenom, tzv. gospodin i dalje odbija reći svoje ime, unosi moje podatke u bazu podataka (za koju znam da se ne nalazim tamo), te mi opet spušta slušalicu i govori da će me nazvati kad provjeri bazu. Nakon nekoliko minuta, tzv. gospodin me nazvao, opet se nije predstavio, a na moje izričito traženje njegovog imena i prezimena, predstavio se samo kao "Consilium". Tada sam ja prekinula vezu, jer ne želim razgovarati s kojekavim nepoznatim ljudima, jer ako sam ja u stanju dati svoje puno ime i prezime (koje nije niti važno u ovom slučaju), isto očekujem i od suprotne strane.
Ovakav neprofesionalizam nisam jako dugo srela, te ovakva reklama kakvu ste si upravo stvorili - najmanje Vam je potrebna. Od jednostavne informacije koju sam tražila, uspjeli ste sami sebi skočiti u usta.
Ovaj mejl - direktno i odmah nakon što ga sada pošaljem Vama, šaljem Udruzi za zaštitu potrošača, te na samo Ministarstvo gospodarstva, a za prijavu neprofesionalnosti i bezobrazluka biti će dovoljne društvene mreže na koje ću s veseljem objavljivati ovu reklamu za Vaše usluge.

Lijep pozdrav, i po četvrti put moje je ime xxxxxx.
"


Posjeti državni ispektorat, to definitivno.
Nije to prvi put da se bilo kakvi "službenici" tako ponašaju. Ja samo znam svoja iskustva s B-netom, i Maxtv-om koja su bila malo rečeno grozna. Trebalo bi im jednom šutnut jednu tužbu, al za sve to treba puno novaca.

#7:   Autor: zaljubljena u Osijek Post Postano: 24.11.2012. 21:43

Anakondo,
Svi su kao med i mlijeko kad te mole da ti uvale svoju uslugu, a kad hoćeš otkazati - najradije bi te ubili....
Trebaš to objaviti na svim portalima gdje stigneš neka i drugi znaju s kim bi mogli imati posla.
Ne daj se i svakako javi inspektoratu.

#8:   Autor: mimiz Post Postano: 06.12.2012. 8:14

Ako je to njihova služba za korisnike, nemoj očekivati agentovo puno ime i prezime, nećeš ga dobiti. U svakoj službi možeš dobiti eventualno njihove aliase. Tj. trebali bi ti na početku razgovora dati svoj alias.

#9:   Autor: anakonda Post Postano: 06.12.2012. 8:21

mimiz je napisao/la (Pogledaj post): › Ako je to njihova služba za korisnike, nemoj očekivati agentovo puno ime i prezime, nećeš ga dobiti. U svakoj službi možeš dobiti eventualno njihove aliase. Tj. trebali bi ti na početku razgovora dati svoj alias.


...u toj firmi nema službe za korisnike, vjerujem da je mehaničar ujedno i knjigovođa i čistačica, te barem jednom mjesečno i dežurna prostitutka, npr.....daljnjim surfanjem po netu sam iznašla da su već imali neke masne kazne zbog nekakvih neovlaštenjih postavljanja infrastrukture i spajanja......i još uvijek nisam dobila nikakav odgovor, čak niti nakon drugog mejla....ko ga hebe, ja sam ih obavijestila i usmeno i pismeno (i pristojno!!!) da mi trebaju informacije u vezi raskida ugovora, oni nisu reagirali, a ja račune platiti neću, jer nisu na moje ime.....također, prijavila sam ih, a hvala bogu - i ovi postovi na par mjesta žive.....
Osijek031.com » Čavrljanje » Moja žalba na tvrtku Consilium d.o.o.


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::