#13: Autor: zlusch,
Postano: 28.02.2009. 16:28
MissTake je napisao/la: ›
zlusch je napisao/la: ›
A glavna im je fora "zapošljavanje" automata s prepoznavanjem glasa koji filtriraju korisnike
|
kakvo filtriranje
|
Ono, nazoveš recimo United Airlines i javi ti se ženski glas - dobar dan, dobili ste UA, odaberite što želite pritiskom na broj (sad ću karikirati):
1. ponuda i rezervacija karata
2. reklamacije i otkazivanje
3. razno
Stisneš broj, recimo 2 i automat te pita za broj rezervacije. I onda slovkaš S, K, 0, 3, H, bla bla... ako računalo ne prepozna tvoj speling, onda se možeš pomoći sa S kao Sandy, K kao Ken...
Kad konačno uneseš svoj broj rezervacije (meni je trebalo par puta), onda imaš točan odabir kako i gdje želiš otkazati i tek onda se javi živa tetka s kojom pričaš. I svaka je tetka usko specijalizirana za svoje područje i sjedi negdje na drugom kraju svijeta
A ispao sam magarac kad sam nazvao legu koji radi u firmi u San Franciscu. Nazovem i javi se teta:
- Dobar dan, dobili ste tvrtku XYZ, s kime želite razgovarati?
- Dobar dan, Zvonimir Lusch ovdje, htio bih razgovarati sa (izmislit ću ime) Markom Volbergom.
- Oprostite, ime nije prepoznato, izgovorite ime još jednom
- Daj me nemoj....
Vremenom se naučiš pričati s mašinama pa ti ne bude više čudno ;-)
|