Moje iskustvo...
Ovako, uzeo sam maxtv na probni rok ko i svi...i što se dogodilo?!?! zaboravio sam da je 3 mjeseca prošlo prošli mjesec, nakon isteka tri mjeseca, ugovor se automatski produžuje na dvije godine...ok, moja greška...no, što sad!?!? sad moram plaćat 65 kn pretplatu kako bih gledao RTL, nova tv, hrt1, hrt2, hrpu programa na kojima su dokumentarci ( neki nemaju titlove ), programi sa glazbom, sportski kanali, programi susjednih zemalja, programi sa sapunicama ( tipa zona romantica )...nema ni jedan program na kojem možeš gledati filmove...no, naravno, ima rješenje i za to...HBO koji ćeš platit nekih 50 kn mjesecno...a ako želiš još programa ( dodatni paket ) i to ces platit nekih 50 kn....što onda znaci da ta pretplata nije više 65 kn, nego 165kn....da ne zaboravim spomenit jedinu korisni stvar, koju je već DonQuijote spomenio, a to je Snimalica koja košta 20 kn za 10 sati snimanja...i tako smo pretplatu sa 165 kn povećali na 185 kn.
Sve bi to još nekako mogao prihvatit da nema zamrzavanje slike....pa i ono što kolega forumaš Poodingh kaže, dva tri mjeseca se samo zamrzne slika...ako već plaćam pretplatu po toj cijeni, onda ne želim ni najmanje provodit vrijeme restartirajući uređaj, a pogotovo kad to moram radit u prosjeku jednom tjedno.....
Kad se slika zamrzne, onda maxtv prijemnik ne možeš ugasit na standardni način ( tipkom na daljinskom upravljaču ), nego moraš iz utičnice.....
U početku, kad bi mi se slika zamrznula, nazvao bih službu za korisnike, koja je da napomenem uvijek ljubazna ( vjerujem da su i nasmiješeni, iako ih ne vidim ).
I tako ja zovem službu kad se javi sekretarice, koja kaže " u koliko želiš ovo-ono pritisni tipku 1, ukoliko želiš to i ovo pritisni tipku 2 ...itd." nakon što sekretarica prođe kroz sve te broje od 0 pa do 9 ( a to nije tako brzo ) pocne zvonit...s druge strane slušalice čuješ javljanje operatera, koji razgovor započinje sa: "Dobar dan, Čovjekkojipojmanema pri telefonu, kako vam mogu pomoći?"...živčanim i visokim tonom objašnjavam u čemu je problem, da bi mi on na to ogdovorio: "Hm, kod nas je sve u redu, restartirajte svoj uređaj"...i svaki put kad sam ih zvao zbog nekog problema na maxtv, uvijek sam dobivao isti odgovor "restartirajte svoj prijemnik"...kontam kad bi ih nazvao i rekao da mi se zapalio max tv prijemnik, opet bi dobio isti odgovor, da restartiram to govno.
Shvativši da ih uzalud zovem, prestao sam se oslanjat na njihovu pomoć.
Kako mjesec brzo prođe, dokazuje već pristigli račun za maxtv ( prvi račun otkada ga imam kao komercijalni korisnik ) koji iznosi: 65 kn pretplata + 250 kn max tv prijemnik...gledam račun u čudu i ne znam što da radim, da ih zovem i jebem im mater, jer su mi rekli da ću maxtv prijemnik platit samo prvi mjesec, po cijeni od 49 kn.....uzimam opet po već ne znam koji put telefonski slušalicu i zovem OPET službu za korisnike da im se požalim na visoki račun. Javi se neki lik s druge linije i tako ja njemu objašnjavam da sam dobio 250 kn za maxtv prijemnik, što smatram da nije u redu, jer sam obavješten da ću dobiti samo 49 kn račun za prijemnik....lik nešto tipka provjerava, da bi na kraju zaključili da su oni pogriješili i da stvarni račun za maxtv prijemnik iznosi 49 kn, a ne 250 kn. Zamislite samo koliko ljudi nije zvalo da provjere tu sumnjivu cifru od 250 kn, nego su ošli uplatit......pa jebem ti T-com.
I eto, to je moje iskustvo sa t-com i njihovim prozvodom....samo se nadam da kad večeras sjednem ispred TV-a sa punom zdjelom kokica pripremajući se za neki večernji film na HBO-u, neće zamrznit slika, pa neću morat restartirat prijemnik, jer taj proces traje 10-15 minuta, što znači da dobar dio filma propustim...
Mogao bih još svašta pisati o njihovom (ne)kvalitetnom proizvodu...od usporenog daljinskog upravljača do skupih filmova u videoteci.....