Brick Top je napisao/la: ›
@simo i fear of the dark: nisam rekao da ne smijete iznijeti svoje mišljenje o ovoj temi (što sam i ja napravio), ali kad vam je čovjek ponudio članke zakona i ukazao na nelogičnost, vi ste nastupili tako kako ste nastupili, simo bi rekao:u šaljivom tonu, a ja bih rekao: u bahatom tonu, potpuno nepotrebno. I da, simo, koliko sam čitao temu, ti si prvi citirao zakon, nakon čega ti je pokretač teme replicirao, a ti si nakon toga predložio da ovu problematiku isproba u praksi pa nam javi kako je prošlo
Čemu takav način komunikacije?
Na ovo sam reagirao iz razloga što sam čitajući neke simine postove, zaključio da ima veze s GPP-om (ili je čak i vozač tamo), a i iz osobnog iskustva znam da bi
neki vozači tramvaja na silu i pod svaku cijenu (dakle i pod cijenu ugroze tuđih života, odnosno zalijetanja u ostale sudionike prometa) htjeli dokazati da su oni "frajeri", da oni voze ogroman tramvaj i nitko im ništa ne može, da su oni izvan zakona... na silu bi htjeli dokazati da su oni u pravu, a kad im se ponude kontraargumenti, onda te pozovu na sučeljavanje u prometu
Prije xy vremena. simo, pitao sam te je li mene ili bilo koga drugog, vozač GPP-a ima pravo zatočiti unutar vozila i nepuštati van, je li mene kondukter ima pravo uhvatiti za ruku i ne puštati da izađem iz vozila ako recimo nemam plaćenu kartu... odgovorio si mi na sličan način kao i ovdje. A kada sam ti argumentirano ukazao na to da vozači/kondukteri nemaju ovlasti lišiti osobu slobode kretanja u svrhu naplate kazne ili čekanja da stigne policija i da prekršitelja legitimira, onda si se iz rasprave izvukao rekavši da kontaktiram GPP-ovu službu za korisnike i tamo pitam (što je ok odgovor).
Dakle, za kraj, čovjek je otvorio zanimljivu temu, nije nikoga pozivao da krši zakon i da isprobava u praksi tko ima prednost, dao svoje viđenje i argumente koji bacaju (za mene) neko novo svjetlo na dogmu da tramvaju uvijek i svagdje imaju prednost. A vi, sve što ste napravili je da ste iznijeli stav da se u dogme ne treba dirati
I da, danas sam prolazio ovdje spominjanim kružnim tokom i onako na prvu loptu sam zapazio samo trokutasti znak sa slikom tramvaja i ispod toga obavijest "5 m"? Dakle, znak koji označava opasnost da cesta prelazi preko tramvajske pruge.
Je li to automatski znači i da se treba zaustaviti i propustiti tramvaj?