#38: Autor: Alana Bates,
Postano: 24.07.2006. 8:16
8 je napisao/la: ›
Danas je moderno voljeti životinje.
A šampon kojim ste oprali kosu, spojevi u juhama iz vrećice, preparat koji uzimate za nokte - sve je prokušano na životinjama.
Deklaratorno, svi smo mi prijatelji životinja, gay-friendly, zagovornici prava djece, manjina, žena i volova - ali kad treba odustati od voljenoga preparata u fensi-šmensi šarenoj kutijičici - e ondak druga pjesma.
S druge strane, to je vjerojatno u redu, jer bez takvih testiranja bili bi u mraku, a pitanje je samo financijske prirode tko bi ih i gdje obavio ilegalnije i beskrupuloznije.
I Miljenko Jergović se sam sebi posro usta kad se oglasio u vezi lomljenjem kosti psima.
Novinari koji su vijesti bacali kao perje s nebodera nisu se potrudili objaviti neke demantije, istražiti što se zapravo i u kojim uvjetima događalo...
Sit sam te naivnosti u našem medijskom prostoru.
Kao što je wendy napisala negdje dalje, svaki starac što gleda na igralište je pedofil danas. Svaki eskperiment je monstruozna eugenika, svaki put kad netko izmlati ženu zavrtio je evolucijski kotač u rikverc...
Blah, zijev.
P.S. Nitko nije zamrzio tenis zbog činjenice da se najfinije žice za reket prave od mačjih crijeva. I nitko od vas neće u smrtnoj opasnosti odbiti usluge dežurnog kirurga samo zato što i on ima konce od gorenavedena materijala.
|
Ne znam jesmo si sad dobri pa jel ti se smijem obraćati, ali pokušam, pa ignoriraj ako ti se ne da...
Jest da je moderno voljeti životinje. To je istina. I jest da smo mnogi licemjeri u određenoj mjeri, pa sam i sama to priznala u jednom od prethodnih postova (kvragu, pa jedem hranu životinjskog podrijetla, je li?), međutim, to nije opravdanje da, ako se smijem poslužiti tvojom metaforom i dalje vrtimo evolucijski kotač u rikverc: ne vjerujem da bi humanost trebala biti selektivna i odnositi se samo na neke ljude i ne na životinje. Ako smo u prošlosti i imali opravdanje da zlostavljamo životinje, sad smo valjda (a možda sam idealistica) dosegli stupanj razvoja u kojem se pitanje istraživanja na životinjama može postaviti kao moralno, a ne tehničko pitanje. Na razini teorije, možemo razgovarati o tome, na razini prakse još uvijek ne znamo dovoljno. No treba se nadati da će jednom pitanje istraživanja na životinjama biti stvar prošlosti...
|