#35: Autor: pilot,
Postano: 21.04.2005. 13:06
A ja ti letim u ZG, ali ne volim na forumu o sebi , nego ovako o nekim temama.
Čuj, što se tiče ZL Osijek, povrata opreme , njenog razvoja i slično tu se već ulazi u sferu politike i mi zrakoplovci tu slabo možemo utjecati. Znaš da kod nas uvijek struka dolazi na kraju. Mislim da je šansa ZL Osijek u tim velikim cargo ruskim avionima ( IL, Tupoljev i sl) koji više ne smiju u EU zbog buke, pa može preuzeti sve dosadašnje letove tih aviona za madjarsku, slovačku, češku itd. No , za to je potreban stručan i sposoban menadžment koji hoće i zna raditi, pregovarati i dogovarati poslove, dok mi se za ove na Klisi čini da su najsretniji kad im nema opće aviona, kad im se spoje 3 leta istovremeno ili dolaziš u 16:00 ( a oni rade do 15:00 ) nastupa opća panika i razočaranje. U stilu, "pa šta si sad došao", pa milion uvjeta, najava itd.
Isto, što je najvažnije, velika šansa leži u ugovorima sa tzv. low cost kompanijama ( Ryan Air, Germanwings ...) koje imaju veliku ekspanziju trenutno, a dobro bi im osijek došao kao destinacija umjesto za Zagreb, Pečuh, Budimpeštu, Bosnu, Vojvodinu..daj zamisli koliko bi gasterbajtera mogao dovesti u Osijek s Germanwings -om sa svojom cijenom povratne karte 40-60 EUR, do Stuttgarta ili Munchena, ili Berlina
( koliko ljudi iz Bosne, Vojvodine, Slavonije radi u Njemačkoj ).
No kažem opet, treba znat i htjet a to je već problem. Dok se oni sjete, proći će jedno 100 godina, i ugovore s tim kompanijama će napravit zračna luka Tuzla, ili Srbi ili madjari a mi ćemo lijepo izvisit. Pa bio je Ryan Air u pregovorima ali ne znam gdje je zapelo. Znam recimo da je Pula dogovorila ( s Ryanom ili German wingsom).
No poslovi ne dolaze sami , treba radit i trčat okolo ( al ne po slavoniji nego po svijetu ).
I malo još opremit aerodrom bar minimalnim prilaznim sredstvima, jesu li postavili ILS. Mislim da ne još ? A bez njega ti ni jedan ozbiljan avion iz Europe opće ne želi razgovarati o slijetanju ( iako naravno nije problem sletjeti, ali eto, dosta firmi to imaju kao interno pravilo ).
|