#17: Autor: studiozakvalitetuzivota,
Postano: 02.09.2010. 8:03
Odgovorni potencijalni roditelji će uvijek napraviti što je najbolje za dijete. U ovoj situaciji su muški homoseksualni diskriminiraniji, jer je puno češće da ženski par dobije dijete putem donora no muški, a posvajanja su kod nas još nemoguća.
No, u nekoj zamišljenoj situaciji i muški par može imati biološko dijete jednog partnera (npr. nađu mamu - donora koja se odrekne roditeljskih prava po rođenju djeteta). Mislim da nitko u toj situaciji ne bi išao oduzimat dijete ocu koji brine o njemu.
Druga bitna stvar je prihvaćanje u okolini - uistinu mislim da bi tom djetetu okolina utjecala na kvalitetu života. Ipak, dobra je usporedba sa djecom samohranih majki koja nemaju (upisanog) oca - danas je to tek na razini trača, dok je nekad bilo jako stigmatizirajuće za djecu. Vjerujem da će i u ovom području društvo napredovati.
Što se tiče svih onik koji brinu o tome što će dijete naučiti o funkcioniranju obitelji - mislim da to ovisi više o obitelji samoj, no o tome je li ona homoseksualna ili heteroseksualna. Obično ljude brine da će djeca koja odrastu u takvoj obitelji postati homoseksualci - tom logikom ljudi koji odrastaju u heteroseksualnoj obitelji moraju biti heteroseksualci, a to baš i nije točno.
Podatak koji je mene iznenadio je da su i samuraji imali homoseksualne ljubavnike-učenike, dok je doma žena čuvala "ognjište". Mislim da nakon 33 godine koliko je prošlo otkad je homoseksualnost izbačena s liste poremećaja, treba prestati o tome pisati kao o poremećaju.
Kad god razmišljam o homoseksualcima, sjetim se pozicije ljudi u filmu Planet majmuna: pomislim kako bi se ja osjećala u svijetu u kojem je 90-tak% homoseksualaca, a ja heteroseksualna izbjegavam pokazati svoju orijentaciju, ne mogu imati dijete sa svojim partnerom.
Čovjek je prvo čovjek, a tek onda ostalo. Dobar roditelj ili loš roditelj može biti i heteroseksualac i homoseksualac. Zanimljivo mi je da ljudi olako ulaze u problematiku treba li homoseksualcima dopustiti djecu, a ne vide da se isto tako može postaviti pitanje treba li nekom drugom (npr. ubojici, alkoholičaru, pa onda to možemo proširiti i na teško bolesne osobe) dozvoliti da imaju djecu. Sklizak, jako sklizak teren za ljudska prava, kojim se lako stiže u društvo poput Kine gdje trebate imati dozvolu da bi smjeli začeti dijete.
|