#12: Autor: Leteci mungos,
Postano: 27.04.2007. 9:31
Dobra obuka vozaca je nuzna, s naglaskom na "dobra". Nazalost, previse je faktora koji utjecu na kvalitetu obuke - stavovi i pogled na zivot samog kandidata, (ne)nadrkanost instruktora, automobil i sl.
Najopasniji element obuke su stavovi samog kandidata, jer neki osamnaestogodisnjaci nemaju do kraja definiran sustav vrijednosti i dovoljnu dozu samokriticnosti, a to onda vodi bahatom ponasanju i uvjerenju kako su najpametniji. Kad se takvi stavovi spoje s ponesto iskustva u "crnoj" voznji (citaj: tata mu pokazao komande), onda imas nafuranog balavca koji misli da zna voziti i da u auto-skoli nema sto za nauciti.
Zato mislim da bi svim kandidatima trebalo resetirati svo postojece pred(ne)znanje o voznji, automobilim, kojecemu.
Instruktori su takvi kakvi jesu. Ima ih boljih i losijih. Oni smireniji se uglavnom percipiraju i kao kvalitetniji, buduci da kandidat ima dojam da bolje podnose njegove greske, da su strpljiviji i razumniji. Takodjer, jako je bitno da instruktor kandidatu objasnjava svaki njegov (kandidatov) potez, tako da kandidat shvati u cemu grijesi. Tu je prava vrijednost smirenog objasnjavanja, jer kad se nesto objasni na takav nacin - lakse se prihvaca.
Kad sam vec kod toga, svakako moram spomenuti da sam imao srece s instruktorom (Zlatko Golek iz Slavonca), jer je on upravo takav instruktor kojeg sam gore opisao. Ne znam kakvi su drugi (samo sam kod njega vozio), ali ovo temeljim na komentarima legosa koji su se sa mnom vozili. U odnosu na njihove instruktore, moj im se ucinio puno kvalitetnijim, jer je svaku moju gresku i potez detaljno objasnio i svaku svoju tezu detaljno argumentirao.
Btw. faktor "coolnessa" i "otkacenosti" instruktora mi je najmanje vazna, odnosno nikako nije vaznija od smirenosti i njegovih/njezinih pedagoskih vjestina.
swamp je napisao/la: ›
Jedino pitanje je: zašto vozački košta ko godina faksa?
|
Zato sto dobar dio cijene faksa subvencionira drzava...
|