#5: Autor: Mrky007,
Postano: 20.09.2011. 19:47
evo ti izvješće rada gradonačelnika do lipnja 2011. pa si sam traži ostalo :
3. JAVA ABAVA
U razdoblju od 1. siječnja zaključno s 30. lipnja 2011. pokrenuto je 47 postupaka
javne nabave od čega 27 postupaka javne nabave male vrijednosti i 20 postupaka javne
nabave velike vrijednosti dok se jedan postupak provodi po pravilima PRAG u CHEE
projektu. Od pokrenutih 47 postupaka do 30. lipnja 2011. završeno je 30 postupaka dok je 17
postupaka još uvijek u tijeku.
Od 47 podnesenih zahtjeva za provođenje postupaka javne nabave 13 zahtjeva
dostavljeno je iz Upravnog odjela za komunalno-stambeno gospodarstvo i promet te zaštitu
okoliša, 12 iz Upravnog odjela za urbanizam i graditeljstvo, 2 iz Upravnog odjela za
društvene djelatnosti, 2 iz Upravnog odjela za mjesnu samoupravu, 4 iz Upravnog odjela za
financije, 1 iz Upravnog odjela za gospodarstvo, 2 iz Ureda gradonačelnika te 11 iz Službe za
zajedničke poslove.
Prilikom provođenja otvorenih postupaka javne nabave ostvarene su znatne uštede u
odnosu na procijenjenu vrijednost i to kako slijedi:
- U Upravnom odjelu za urbanizam i graditeljstvo ukupna procijenjena vrijednost
nabave iznosila je 9.343.789,84 kn dok je ukupno ostvareni iznos nakon provedenih
postupaka javne nabave iznosio 8.226.337,51 kn što predstavlja uštedu u iznosu od
1.117.452,33 kn.
- U Upravnom odjelu za komunalno-stambeno gospodarstvo i promet te zaštitu okoliša
ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je 4.772.997,05 kn dok je ukupno
ostvareni iznos nakon provedenih postupaka javne nabave iznosio 4.633.109,12 kn što
je ušteda u iznosu od 139.887,93 kn.
- U Upravnom odjelu za financije ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je
33.896.242,56 kn dok je ukupno ostvareni iznos nakon provedenih postupaka javne
nabave iznosio 19.504.948,85 kn što je ušteda u iznosu od 14.391.293,71 kn.
- U Službi za zajedničke poslove ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je
5.825.437,76 kn dok je ukupno ostvareni iznos nakon provedenih postupaka javne
nabave iznosio 5.388.473,45 kn što je ušteda u iznosu od 436.964,31 kn.
- U Uredu Gradonačelnika ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je
295.000,00 kn dok je ukupno ostvareni iznos nakon provedenih postupaka javne
nabave iznosio 260.068,53 kn što je ušteda u iznosu od 34.931,47 kn.
- U Upravnom odjelu za gospodarstvo ukupna procijenjena vrijednosti nabave iznosila
je 150.000,00 0 kn dok je ukupno ostvareni iznos nakon provedenog postupka javne
nabave iznosio 144.000,00 kn što predstavlja uštedu u iznosu od 6.000,00 kn.
Ukupno za sve provedene postupke javne nabave u navedenom razdoblju procijenjena
vrijednost nabave iznosila je 48.458.029,45 kn, ostvarena vrijednost je 33.885.916,34 kn, a
ušteda iznosi 14.572.113,11 kn.
U navedenom razdoblju izdane su 174 narudžbenice u ukupnom iznosu od
1.830.516,65 kn (bez PDV-a) odnosno 2.251.535,48 kn (s PDV-om). Od ukupnog iznosa
narudžbenica, 465.300,49 kn (bez PDV-a) odnosi se na narudžbenice izdane na temelju
okvirnih sporazuma sklopljenih po provedenom postupku javne nabave.
6
Kao rezultat priprema i koordinacija, s trgovačkim društvima u većinskom vlasništvu
Grada i ustanova Grada Osijeka provedena su četiri postupka zajedničke nabave koju Grad
Osijek kao središnje tijelo nabave provodi za pojedine Naručitelje. Zajednička nabava
provedena je za nabavu papira, tonera, tinti i ribona, sredstava za čišćenje te
telekomunikacijskih usluga (Javna govorna usluga u nepokretnoj elektroničkoj
komunikacijskoj mreži, usluga prijenosa podataka, usluga stalnog pristupa Internetu i usluga
prijenosa multimedijalnog (video) sadržaja preko Interneta).
Pored navedenog aktivno se sudjelovalo u davanju prijedloga u pripremi novog
Zakona o javnoj nabavi kroz rad Udruge javne nabave i Udruge gradova.
4. URBAIZAM I GRADITELJSTVO
Redovna djelatnosti u izvještajnom razdoblju prvenstveno se je odnosila na stvaranje
uvjeta za uređenje prostora i gospodarenja prostorom Grada kroz urbanističko planiranje i
uređenje prostora i zemljišta i provedbu investicija od koje posebno izdvajam:
4.1. ZAVRŠEE IVESTICIJE
Rekonstrukcija Istarske ulice
Rekonstrukcijom je obuhvaćen dio Istarske ulice (sjeverno od Vukovarske ulice do
Ulice kralja Zvonimira) u dužini 275,00 m. Radovi su započeli krajem rujna 2010., tehnički
pregled izvedenih radova održan je 30. ožujka 2011., a uporabna dozvola dobivena je 21.
travnja 2011. Ugovorena vrijednost radova s odabranim izvođačem Osijek-Koteksom d.d.
bila je 3.601.146,46 kn. Radovi su izvršeni u vrijednosti od 3.433.486,77 kn (prema
okončanoj situaciji Izvođača radova) odnosno za 167.659,69 kn manje od ugovorenog iznosa.
Nadzor je ugovoren sa Zavodom za urbanizam i izgradnju d.d. Osijek, a troškovi nadzora
iznosili su dodatnih 24.969,00 kn.
Intrazonska prometnica od Kašićeve do Vinkovačke ulice (uz novi Autobusni
kolodvor )
Intrazonska prometnica izgrađena je na potezu od Kašićeve do Vinkovačke ulice
Radovi su započeli 21. listopada 2008., a bili su zaustavljeni u trenutku kad nije bilo moguće
dogovoriti sa HŽ-om uklanjanje objekata u njihovom vlasništvu koji su se nalazili na trasi
intrazonske prometnice. Objekti su uklonjeni 6. prosinca 2010. i HŽ je dobio obeštećenje za
dio skladišnih prostora i prostora za stanovanje (prekid radova u periodu od 22. prosinca
2008. do 29. studenoga 2010.) i radovi su završeni u cijelosti 18. ožujka 2011. Tehnički
pregled izvedenih radova održan je 30. ožujka 2011., a uporabna dozvola izdana je 21.
travnja 2011. (pred otvorenje autobusnog kolodvora koje je bilo 03. lipnja 2011.). Ukupna
vrijednost izvedenih radova je 3.803.564,94 kn. Izvođač radova bio je Osijek-Koteks d.d..
Nadzor je ugovoren sa Zavodom za urbanizam i izgradnju d.d. Osijek, a troškovi nadzora
iznosili su 131.339,40 kn.
Spojna cesta Osijek – Višnjevac
Izgradnja spojne ceste Osijek – Višnjevac ukupne dužine 135,00 m započela je
početkom rujna 2010. Uporabna dozvola ishođena je 11. travnja 2011. Ukupna vrijednost
radova iznosila je 748.272,16 kn. Izvođača radova bila je Gradnja d.o.o. Nadzor je ugovoren
sa Zavodom za urbanizam i izgradnju d.d. Osijek, a troškovi nadzora iznosili su 11.808,00
kn.
7
Spojna cesta Gundulićeva-Ulica Hrvatske Republike (Slavičekova ulica-zapadno
uz Kappa centar) - nastavak izgradnje
Radovi na izgradnji spojne ceste Gundulićeva-Ulica Hrvatske Republike (Slavičekova
ulica-zapadno uz Kappa centar) započeli su 23. listopada 2006. i izvodili su se etapno. Prekid
radova bio je u periodu od 03. svibnja 2007. do 02. svibnja 2011. Kolnik spojne ceste te
pješačke i zelene površine s istočne strane završene su u cijelosti, a uređenje zapadne strane
(uz građevinu Kappa centra - investitora Osijek-Koteksa d.d.) planski je odgođeno do
završetka izgradnje Kappa centra. Završetkom izgradnje Kappa centra stvoreni su uvjeti za
nastavak radova odnosno radovi su završeni 30. svibnja 2011. u koordinaciji s planiranim
rokom završetka Kappa centra koji realizira Osijek Koteks d.d. Ukupna vrijednost izvedenih
radova iznosila je 2.638.087,63 kn, uvećano za troškove nadzora u iznosu dodatnih 47.580,00
kn. Tehnički pregled izvedenih radova održan je 16. lipnja 2011., a uporabna dozvola izdana
je 01. srpnja 2011.
Uklanjanja objekata
- Gundulićeva ulica 52 - Izvođač radova bila je tvrtka Bašić, prijevoznička djelatnost i
rad s utovarivačem, Josipovac, a cijena navedenih radova iznosila je 39.975,00 kn. Detaljnim
planom uređenja prostora Blok centra II u Osijeku na prostoru koje pokrivaju ove nekretnine
planirana je izgradnja građevine javne garaže. U cilju realizacije planirane buduće izgradnje
bilo je nužno formirati građevinsku parcelu sukladno Detaljnom planu uređenja tj. objediniti
u jednu parcelu katastarske čestice koje ulaze u planiranu namjenu za izgradnju građevine.
Nakon provedenog postupka stupanja u posjed predmetnih nekretnina, te upisa Grada Osijeka
u zemljišne knjige, obveza Grada Osijeka kao vlasnika bila je uklanjanje navedenih objekata.
- Stanka Vraza bb (rušenje i uklanjanje objekta kotlovnice)
Odabrani izvođač radova bila je tvrtka „Fenomen“ d.o.o. Osijek, a cijena navedenih
radova iznosila je 38.499,00 kn.
4.2. IVESTICIJE U ZAVRŠOJ FAZI REALIZACIJE
Izgradnja ceste Svilajska –Petefieva – I. etapa
Izgradnja produžetka Svilajske ulice i Ulice Šandora Petefia obuhvaća izgradnju
prometnice, biciklističke staze, javne rasvjete i oborinske odvodnje. Radovi I. etape (zemljani
radovi i oborinska odvodnja) započeti su početkom listopada 2010. i izvedeni su u dijelu
neophodnom za pristupanje radovima II. etape (završetak izgradnje u cijelosti) koja će
započeti po realizaciji novog projektnog (tehničkog ) rješenja izrada kojega je u završnoj fazi.
Ugovorena vrijednost radova I. etape iznosila je 790.955,88 kn, izvođač radova je bio Eko
Gradnja d.o.o., a troškovi nadzora iznosili su dodatnih 11.070,00 kn.
Prometna i komunalna infrastruktura u Ulici Jela
Završetkom izgradnje nove prometne i komunalne infrastrukture u Ulici Jela, Grad
Osijek osigurava građevinsko zemljište (dvadeset četiri novoformirane građevinske parcele
površine cca 500-600 m2) koje će sukladno odluci Gradskog vijeća Natječajem ponuditi na
prodaju mladim obiteljima radi izgradnje vlastitog stambenog objekta, a prema posebnim
uvjetima i pogodnostima. Ukupna vrijednost ugovorenih radova iznosi 3.282.776,97 kn,
izvođač radova je Gradnja d.o.o., a troškovi nadzora kojeg obavlja Zavod za urbanizam i
izgradnju d.d. Osijek iznose 15.900,00 kn. Tehnički pregled izvedenih radova održan je 03.
lipnja 2011. i u tijeku je otklanjanje nedostataka.
8
Izgradnja prometnih površina sveučilišnog kampusa (prilazna cesta,
parkiralište, pješačke površine, biciklističke staze, javna rasvjeta i kanalizacija)
Radovi su započeli u veljači 2011. i privremeno su obustavljeni radi arheološkog
nalazišta, po Rješenju Konzervatorskog odjela u Osijeku od 17. ožujka 2011. Izvođač radova
ponovo je uveden u posao 27. travnja 2011. (obustava u trajanju 40 dana) i radovi su
nastavljeni uz dodatni arheološki nadzor. Izgradnja je planirana etapno, vezano uz dinamiku
realizacije građevina sveučilišnog kampusa (I. etapa vezano uz završetak izgradnje
Poljoprivrednog fakulteta, a realizacija naredne II. etape planira se uz realizaciju projekta
Građevinskog fakulteta sukladno dinamici investitora - Sveučilišta). Ugovorena vrijednost
radova (I. etape) iznosi 3.526.006,99 kn, izvođač radova je Gradnja d.o.o., a realizaciju
projekta sufinancira Sveučilište iznosom od 1.200.000,00 kn. Anexom ugovora o gradnji
definiran je novi rok završetka radova za 15. srpnja 2011., odnosno 04. kolovoza 2011.
uključujući i tehnički pregled građevine.
|