#5: Autor: inflameswetrust,
Postano: 12.04.2011. 1:51
U konkretnom slučaju na Vukovarskoj, mislim da nije riječ baš o deset, već o nekih 2 do 3 minute. Tih par minuta je na svim ŽCPima tako upravo zato da bi se pravovremeno i sigurno signaliziralo vozačima na nadolazak vlaka. Kada vlak kreće s osječkog kolodvora u smjeru Belog Manastira, prometnik daje dozvolu vlaku za polazak, i istovremeno u prometnom uredu aktivira signal koji kaže da je vlak krenuo. Praktički čim vlak krene aktivira se ŽCP (bilo iz prometnog ureda, kućice kod ŽCP-a ili automatski pomoću detektorskih uređaja na pruzi, u ovom slučaju ne znam konkretno). Slična je stvar i kada vlak kreće s druge strane, odnosno stajališta Osijek Dravski most. Kada vlak dođe na stajalište Osijek Dravski most, pomoću detektora (balize) na pruzi daje se signal da je vlak došao i da treba spustiti rampu. Ukoliko rampa nije spuštena, vlak prije prijelaza dobije crveni signal i ne smije dalje. To je mjera sigurnosti.
10 minuta moguće je ukoliko je signal crven, a rampa spuštena, ili ako je brzi ili teretni vlak u pitanju, (koji ne staju na stajalištu Dravski most) onda je signalizirao prolazak prije stajališta i rampa se ranije spušta. To pretpostavljam, a pitat ću konkretno one koji o tom više znaju!
|