Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Željeznički i cestovni promet Idite na [1], 2  Sljedeća  :| |:

#1:  Željeznički i cestovni promet Autor: inflameswetrust Post Postano: 11.04.2011. 23:26

Kao ljubitelj željeznice i član nekoliko foruma na kojima se raspravlja o željezničkoj tematici, u mnogo slučajeva vidio sam razne probleme koji se tiču željeznice u gradovima. Prvenstveno sam ovdje mislio na problem čepova koji nastaju prolaskom vlakova preko željezničko-cestovnih prijelaza (u daljnjem tekstu ŽCP), ali i bilo koji drugi problemi koji se tiču željezničkog i cestovnog prometa u cjelini bi spadali u ovu kategoriju. Nadalje, nadam se da će se na pristojan i korektan način raspravljati, uz argumentirano iznošenje problema s njihovim mogućim rješenjima, uz cilj da se oni jednog dana i riješe. Evo toliko o uvodu.

Kao student u Osijeku živim već treću godinu i po pitanju ovog problema vidim 3 kritične točke: 1. ŽCP u Mandićevoj ulici (križanje s prugom Osijek-Bizovac-Našice), 2. ŽCP u Vukovarskoj (5c koridor Osijek-Beli Manastir->>Budimpešta), te ŽCP u Huttlerovoj (Osijek-Dalj-Erdut).

Kakva su vaša iskustva i što mislite na čemu bi se trebalo najviše poraditi? Wink

#2:   Autor: 123456 Post Postano: 11.04.2011. 23:39

Vrlo kratko: na nadvožnjacima i podvožnjacima... Nažalost, odgovorni će reći kako novca nema.

#3:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 11.04.2011. 23:44

Jasno, na to sam i mislio, na kritičnim prijelazima napraviti podvožnjake. Potrebno je znati da su za izgradnju takve infrastrukture odgovorni i grad, i HŽ, uz zajedničko financiranje projekta.

#4:  Re: Željeznički i cestovni promet Autor: dino_bno Post Postano: 12.04.2011. 0:19

Zasto se rampa spusta 10minuta ranije? (konkretno mislim na vukovarsku)

#5:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 12.04.2011. 1:51

U konkretnom slučaju na Vukovarskoj, mislim da nije riječ baš o deset, već o nekih 2 do 3 minute. Tih par minuta je na svim ŽCPima tako upravo zato da bi se pravovremeno i sigurno signaliziralo vozačima na nadolazak vlaka. Kada vlak kreće s osječkog kolodvora u smjeru Belog Manastira, prometnik daje dozvolu vlaku za polazak, i istovremeno u prometnom uredu aktivira signal koji kaže da je vlak krenuo. Praktički čim vlak krene aktivira se ŽCP (bilo iz prometnog ureda, kućice kod ŽCP-a ili automatski pomoću detektorskih uređaja na pruzi, u ovom slučaju ne znam konkretno). Slična je stvar i kada vlak kreće s druge strane, odnosno stajališta Osijek Dravski most. Kada vlak dođe na stajalište Osijek Dravski most, pomoću detektora (balize) na pruzi daje se signal da je vlak došao i da treba spustiti rampu. Ukoliko rampa nije spuštena, vlak prije prijelaza dobije crveni signal i ne smije dalje. To je mjera sigurnosti.

10 minuta moguće je ukoliko je signal crven, a rampa spuštena, ili ako je brzi ili teretni vlak u pitanju, (koji ne staju na stajalištu Dravski most) onda je signalizirao prolazak prije stajališta i rampa se ranije spušta. To pretpostavljam, a pitat ću konkretno one koji o tom više znaju! Wink

#6:   Autor: euchrid Post Postano: 12.04.2011. 10:21

svi pričaju o tim podvožnjacima.... mislim da je to glupost, treba potkopati željeznicu

#7:   Autor: beziljy Post Postano: 12.04.2011. 11:23

Podvožnjak ili nadvožnjak samo za vlakove, ne za automobile.

#8:   Autor: rockeros Post Postano: 12.04.2011. 12:37

beziljy je napisao/la: ›
Podvožnjak ili nadvožnjak samo za vlakove, ne za automobile.


jel ne mislis da je lakse autu se uspet nego vlaku??

#9:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 12.04.2011. 13:07

Mnogo je izvedivije i jeftinije napraviti nadvožnjak ili podvožnjak za automobile nego ukopati prugu (potkopati prugu??? Surprised ).

Jedan prosječni podvožnjak za automobile ima nagib od nekoliko posto, dok su maksimalni nagibi na pruzi u Hrvatskoj do 30 promila (dakle 3 %). Problem s ukopavanjem pruge je, kako je rocker rekao, to što bi penjanje i spuštanje vlaka iziskivalo goleme probleme. Dvodijelni putnički motorni vlakovi (Plavci) imaju masu od 120 tona, uz cca 500 ks snage. To je 4,16 KS na jednu tonu mase. Teretni vlak od 1800 tona koji ima dizel lokomotivu snage 2500 konja ima samo 1,3 konjske snage po toni tereta. Bez uzimanja koeficijenta adhezije koja je za red veličine manja od one kod osobnog automobila, već je i ovako jasno da je mnogo jednostavnije napraviti cestovni podvožnjak.

#10:   Autor: francika Post Postano: 12.04.2011. 13:11

Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?

#11:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 12.04.2011. 13:35

francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


To što se tiče mladeži je, bojim se, drugi par rukava. Odgoj tih pojedinaca je problem šireg spektra. Iako, samo pukom srećom u zadnjih godinu dana nije bilo oštećivanja vlakova zbog bacanja kamenja i sličnih predmeta od strane neodgovornih pojedinaca...

p.s. što znači kikiriki? imam ih već 60, a bojim se da to ne mogu zamijeniti za pravi, kao boce za 50 lipa?

#12:   Autor: simo031 Post Postano: 12.04.2011. 14:26

inflameswetrust je napisao/la: ›
p.s. što znači kikiriki?

Kikiriki

#13:   Autor: mali od čače Post Postano: 12.04.2011. 14:31

francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


pa mogu bacat i boce sa pruge na aute koji idu podvožnjakom..isti ku....

#14:   Autor: beziljy Post Postano: 12.04.2011. 15:05

Kad bi bio uzdužni nagib čak i 2% opet nebi imao problema, te mi objasni što je to po tebi "golemi problem"?
Mjesta ima za sve prijelaze koje si naveo a i zaboravio a to je ista pruga koja ide za Dalj tj na križanju Svačićeve. Meni je bolje rješenje da je pruga ukopana, kao naprimjer pruge u Splitu koja prolazi ispod grada (Riva - Kopilica).
Al opet to je moje mišljenje :/

#15:   Autor: francika Post Postano: 12.04.2011. 15:44

mali od čače je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


pa mogu bacat i boce sa pruge na aute koji idu podvožnjakom..isti ku....

Al ne mogu se iz vlaka baciti pod auto, ali se sa nadvožnjaka lako mogu baciti pod vlak. Zar nam još i to treba? Crying or Very sad
Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Željeznički i cestovni promet Idite na [1], 2  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 2.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::