Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Ceste i šahtovi Idite na [1], 2  Sljedeća  :| |:

#1:  Ceste i šahtovi Autor: 123456 Post Postano: 18.02.2011. 19:02

Volio bih da mi na ovu temu odgovori netko kompetentan u području niskogradnje, cestogradnje, štogod. Ono što me zanima je način na koji se određene ceste projektiraju, a čiji je odnos kvalitete i način izrade (pogotovo slivnih kanala) poprilično drugačiji.
Primjer prvi: Divaltova ili Reisnerova ulica, relativno novo-rekonstruirane, poprilično propale i oštećene, pogotovo na mjestima gdje su šahtovi (klasični, četvrtasti, pod desnim točkom).
Primjer drugi: Čvrsnička ulica, također novoobnovljena, ali sa drugačije projektiranim sustavom odvodnje, uz samu bankinu, postavljeni uzduž cijele ulice, prekriveni nekakvom mrežicom (ako sam dobro zapazio), ali ne širi od 10-ak cm. Ulica nema udarnih rupa, mjesta gdje su ulegnuća kraj i na šahtovima i sl.

Ono što me zanima jest zbog čega se određene ulice rekonstruiraju na način da propadnu za pola godine, usput uništavajući naše automobile, dok je evidentno da se drugačijom gradnjom postižu potpuno drugačiji rezultati. Ne želim vjerovati da je jedini razlog tome samo još jedan način kako ukrasti još više popravljanjem, krpanjem, zamjenama ili nekakvim novim rekonstrukcijama kroz samo par godina nakon prvotne obnove.

#2:   Autor: beziljy Post Postano: 18.02.2011. 19:24

"Ne želim vjerovati da je jedini razlog tome samo još jedan način kako ukrasti još više popravljanjem, krpanjem, zamjenama ili nekakvim novim rekonstrukcijama kroz samo par godina nakon prvotne obnove."

Vjeruj, jer istina oslobađa. Wink

Šahtovi i ini se trebaju raditi uz kranje rubove ceste, što kod nas, jel, nije slučaj. Zašto to oni rade tako kako rade, sam bog zna. Jer i mene zanima.

#3:   Autor: tamna strana Post Postano: 18.02.2011. 20:17

ne vjerujem da cemo ikad dobiti odgovor na to pitanje....
gotovo je fascinantna cinjenica...dasu cepinsku cestu jebavali gotovo godinu dana...te je promet bio obustavljen u jednom smjeru....znaci imali su vremena mogucnosti i stotinu drugih cudesa da taj posao kvalitetno naprave....
al ne...kretenizam na Rvatki nacin je opet pobjedio....
kao prvo....postavi su one faking šahtove taman tako da desnim tockom pogodiš baš svaki šaht....
no dobro...
kao drugo...nakon ni godinu dana...ti faking šahtovi pocinju propadati...te svaki put kad pređeš preko njih prvo pogledaš u retrovizor...da li ti je koji tocak otpao....
kao trece....ajd što su sjebali te šahtove....sad dolazi do problema da propadne 5m kvadratnih ceste zajedno sa šahtom...no ni to nije problem...
vec problem nastaje kad dođu majstori...i kao to porave....te nakon ni 2 tjedna taj dio što su popravljali...propadne još više...

pa sunce mu kalajsano.....ni oni likovi iz crtica takvu pizdariju ne bi znali smisliti

i sad ja kao obicni covjek koji to sa strane promatram...te koji sam svakodnevno prinuđen voziti se tom cestom...i moliti boga da ti ne otpadnu tockovi...
mogu samo donjeti zakljucak...
jebe lud zbunjenoga
s ukljucenom opcijom repeat

#4:   Autor: Anastazija Post Postano: 18.02.2011. 20:50

Isto i u Tvrđavici. Cesta je nova, a na nekim dijelovima mi je žao auta kad moram prijeći preko šahta. Sad su opet raskopali cestu da srede te šahtove.

#5:   Autor: root Post Postano: 18.02.2011. 21:35

Što se tiće izgradnje slivnika koji se nalaze tamo gdje se nalaze ,a možda se nebi trebali tamo nalaziti,taj odgovor na tvoje pitanje trebao bi dobiti od gospodina Posavca koji se nalazi u gradskom poglavarstvu pod odjelom za promet.Problem sa šahtovima koji se nalazi u ulici Sv.Leopolda Bogdana Mandića pa se nastavlja na Osječku ulicu sve do Čepina ,te bi odgovore trebali potražiti u Osijek Koteksu koji je bio glavni izvođač radova i koperant Vodovod Osijek.

#6:   Autor: Ingo Post Postano: 18.02.2011. 21:40

na mjesec smo navodno stigli, ali sahtove nismo naucili raditi

#7:   Autor: Provokator Post Postano: 18.02.2011. 21:42

provozaj se divaltovom u smjeru sjenjak => bikara, pa zamjerti kako su im dobri šahtovi sve od bikare...

meni to nije jasno, jel to štednja na materijalu ili šta ?

#8:  Re: Ceste i šahtovi Autor: simo031 Post Postano: 18.02.2011. 21:48

 Interesantan je taj fenomen nepravilno postavljenih šahtova u Osijeku i okolici (uz svu dostupnu tehnologiju) osijek031.com smile . Neko je očito markirao sate kad se učilo projektirati visinu šahta u odnosu na kolnik. Možda građevinski fakultet jednostavno nema te lekcije, no kako bilo da bilo, problem postoji i konstantno se ponavlja, te definitivno zaslužuje da se njime pozabave odgovorne osobe.
Čini mi se da smo već nešto i pisali o tome na ovom forumu …

#9:   Autor: mali od čače Post Postano: 18.02.2011. 23:51

ak već ne znaju napravit šaht kak spada, barem neka onda stoji na sredini vozne trake, a ne u kolotragu..

#10:   Autor: Provokator Post Postano: 19.02.2011. 1:35

mali od čače je napisao/la: ›
ak već ne znaju napravit šaht kak spada, barem neka onda stoji na sredini vozne trake, a ne u kolotragu..



eee al to bi onda bilo dobro za amortizere i ležajeve, na autima pa ih nikada ne bi morao ić popravljat, a di je tu njima onda korist ?

#11:   Autor: saba Post Postano: 19.02.2011. 7:31

jel niste pomislili da se ti šahtovi nalaze iznad kaalizacijskih cijevi koje su već postojeće? i zbog toga se nalate taman na naletu točkova jer prije xx godina kada je sustav odvodnje građen niko možda nije predviđao da će se promet toliko povečati....

i tako da se sada ceste i šahtovi moraju projektirati u skladu sa postojećim instalacijama jer bi izmještanje istih bila preskupa investicija.

to je neka moja teorija....

#12:   Autor: S@ky c@r Post Postano: 19.02.2011. 7:42

ma to su oni potpisali prije XX godina sa autokućama ugovor da će tako graditi da ljudi razjebu svoje aute da bi autokuće imale više posla odnosno više para Smile

#13:   Autor: snaša Post Postano: 19.02.2011. 8:26

saba je napisao/la (Pogledaj post): › jel niste pomislili da se ti šahtovi nalaze iznad kaalizacijskih cijevi koje su već postojeće? i zbog toga se nalate taman na naletu točkova jer prije xx godina kada je sustav odvodnje građen niko možda nije predviđao da će se promet toliko povečati....

i tako da se sada ceste i šahtovi moraju projektirati u skladu sa postojećim instalacijama jer bi izmještanje istih bila preskupa investicija.

to je neka moja teorija....


To nije slučaj u ulici Sv. L.B.Mandića..ovdje je kanalizacija tek postavljena.

#14:   Autor: tamna strana Post Postano: 19.02.2011. 8:59

snaša je napisao/la: ›
saba je napisao/la (Pogledaj post): › jel niste pomislili da se ti šahtovi nalaze iznad kaalizacijskih cijevi koje su već postojeće? i zbog toga se nalate taman na naletu točkova jer prije xx godina kada je sustav odvodnje građen niko možda nije predviđao da će se promet toliko povečati....

i tako da se sada ceste i šahtovi moraju projektirati u skladu sa postojećim instalacijama jer bi izmještanje istih bila preskupa investicija.

to je neka moja teorija....


To nije slučaj u ulici Sv. L.B.Mandića..ovdje je kanalizacija tek postavljena.


upravo to....
i sad krece prica kao nisu oni krivi zbog propadanja ceste i šahtova...vec su problem podzemne vode.....
pa jebemu mater...te podzemne vode postoje tu još od kada su i amebe pocele razvijati život na zemlji...
to je isto kao kad bi na sjevernom polu...rekli....iznenadio nas snijeg....nismo znali da ce toliko napadati.....
najveci problem u cijeloj ovoj prici je taj da kod nas u zamlji panjeva...ne postoji nikakva kaznena odgovornost za neispravno izvođene radove....i samim tim...svakog izvođaca zaboli penis....
plus što znaju da ako neštoi i zajebu...oni ce to kao popraviti...al ne u vlastitom trošku...vec opet na trošak poreznih obveznika...

kad se to bude promijenilo...i kad netko bude odgovarao za svoj posao...e onda možemo barem malo ocekivati da ce se nešto bolje napraviti....

#15:   Autor: saba Post Postano: 19.02.2011. 9:18

Što se tiće neispravno izvedenih radova, građeivnska firma koja izvodi radove za tehnički pregled mora dostaviti pisanu izjavu izvođača radova u kojoj navodi svu atestnu dokumentaciju za ugrađene amterijale i još razne stvari koje trenutno nisu bitne.
Između ostalog u pisanoj izjavi piše da izvoditelj radova daje garanciju (shodno ugovoru a najčešće 2 godine) na izvedene radove, te su dužni ukloiti nedostatke na koje ih investitor upozori o trošku izvoditelja radova.

a šta se dešava nakon 2 godine to je već druga prića
Osijek031.com » Auto-moto, bicikli » Ceste i šahtovi Idite na [1], 2  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 2.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::