Leteci mungos je napisao/la (
Pogledaj post): ›
Da se pravimo da nismo skontali da si ti jedan od onih koji ima veze s tom firmom, ili?!
Dobro ajd... Dakle, imamo jos jednog novog posrednika izmedju kupca i prodavaca. Dakle, jos jedan dzep koji treba napuniti keshovinom, usta nahraniti.
Idemo sada malo vidjeti krajnosti. Zanemarimo inflaciju i ostale utjecaje, jer oni nisu bitni za ovu analizicu.
Slucaj 1.
Proizvod X je prije mjesec dana kostao 10 kuna u trgovini. 5 dana nakon sto su trgovac i posrednik sklopili deal o posredovanju, proizvod je poskupi za 2Kn [2 kune se dijele - 1 kuna se vraca kupcu, a druga ide u dzep posredniku]. Kupci su prihvatili ideju o posredniku i smatraju ga cudom prirode, genijem kojeg su tisucljecima cekali.
Nakon godinu dana, svi kupci proizvod kupuju po 12 kuna. Od toga im se kuna vrati, dakle, realno su iz dzepa izbacili 11 kuna za proizvod.
Ok, ajmo sada vidjeti drugu krajnost.
Slucaj 2.
Proizvod je kostao 10 kuna. Ljudi izmijavaju ideju posrednika i smatraju to jos jednim poslovnim potezom kojim ce se peljesiti naivne ovce i kojim su prodavaci prebacili teret promocije sa svojih na ledja upornih spammera i dosadnih obijaca pragova.
Nitko ne sklapa deal s tim napornim likovima.
Nakon godinu dana proizvod kosta 10 kuna, a kako bi zainteresirao kupce, prodavac je spreman cijenu sniziti i na 9 kuna.
Zakljucak
Dakle, mi kao kupci proizvod mozemo kupovati ili po 11 kuna, ili po 10/9. Ja jos nisam naisao na covjeka koji zeli platiti vise za isti proizvod. A ti?