#3: Autor: zlusch,
Postano: 08.04.2009. 9:21
Bilke je napisao/la: ›
Što se tiče brendinga, ima jedan zgodan članak o tome kako je lik doživio Osijek koji nikad nije ni bio ovdje:
|
Je, lik je izvrstan
Lega iz San Francisca (grada, a ne birtije u Radićevoj) je uglavnom oduševljen Osijekom, pogotovo ljudima i događajima npr. Ljetnim noćima, izvrsnom i jeftinom hranom, ljubaznošću njegovih stanovnika, Tvrđom, promenadom, starom arhitekturom... pogledao je koncerte američkih bendova koje nije vidio u USA
Bilo bi dobro da Ljetne noći prerastu svoje uzane okvire i prošire se kao brend širom HR - organizirati još različitiju glazbenu ponudu širom grada (tamburaši, KUD-ovi, klasika, blues, rock, a na glavnom trgu i pokoje zvučno ime), staviti štandove s pivskim kobasicama, lepinjama, čvarcima, kulenom.... *Osječkim* pivom s cjenovnim popustom, a ne nekim sponzorskim bućkurišima izvana.
Naravno, za to treba grad još malo urediti... dotjerati onaj odvratni Krežmin prolaz, Trg slobode, ruglo od rupe, cijeli potez od centra do Tvrđe... parkove.
|