Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Online tribina "Reforma obrazovanja: pokušaji i improvizacije"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65430
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.03.2021. 10:58 
Naslov:  Online tribina "Reforma obrazovanja: pokušaji i improvizacije"
11.03.2021. 18:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U četvrtak, 11. ožujka 2021., s početkom u 18 sati održat će se tribina u sklopu 9. ciklusa Otvorenog četvrtka. Riječ je o tribini „Reforma obrazovanja: pokušaji i improvizacije“ koju će moderirati Davorin Ćuti, a sudjeluju dr. sc. Boris Jokić, Nikica Torbica i Ana Tuškan.

Davorin Ćuti završio je studij povijesti i pedagogije na Filozofskom fakultetu Osijek, a trenutno radi kao pedagog u dvije osnovne škole. Doktorand je na Poslijediplomskom doktorskom studiju filozofije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Njegovi istraživački interesi obuhvaćaju filozofiju povijesti te teme iz suvremene filozofije i kritičke teorije.

Boris Jokić diplomirao je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je nakon studija nastavio obrazovanje na Sveučilištu u Cambridgeu, gdje je i doktorirao s temom „Science and Religion in Croatian Elementary Education: Pupils’ Attitudes and Perspectives“.

Radi u Centru za istraživanje i razvoj obrazovanja Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, a trenutno je i ravnatelj Instituta. Cijeli svoj znanstveni rad posvetio je istraživanju i unapređivanju obrazovanja u Hrvatskoj, a bio je i voditelj Cjelovite kurikularne reforme od 2015. do 2016.

Nikica Torbica završio je studij povijesti i hrvatskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu Osijek. Doktorand je na doktorskom studiju Moderna i suvremena povijest u europskom i svjetskom kontektstu na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Trenutno je zaposlen u organizaciji civilnog društva Dkolektiv – organizacija za društveni razvoj (nekadašnji Volonterski centar Osijek). U stručnom je radu najviše uključen u stvaranje ljudskopravaških i mirovnjačkih metodičkih sadržaja za nastavnike povijesti, promicanje kvalitetnog uvođenja građanskog odgoja i obrazovanja u formalno obrazovanje te promicanje aktivizma mladih.

Ana Tuškan diplomirala je na Pravnom fakultetu u Zagrebu, a nakon toga završila je specijalistički poslijediplomski studij Javne uprave. Nakon završenog studija prava radila je kao odvjetnički vježbenik pa kao odvjetnica i tada se dosta bavila mirnim rješavanjem sporova te radnim pravom. Nakon karijere u pravu zaposlila se u Sindikatu hrvatskih učitelja kao glavna tajnica. U Sindikatu rukovodi Tajništvom Sindikata, organizira, planira, prati i kontrolira rad Tajništva, provodi odluke raznih tijela Sindikata, koordinira rad područnih ureda, predlaže razne akte važne za djelovanje Sindikata, pruža pravne savjete i pravnu pomoć članovima Sindikata.

Reforme obrazovanja u Hrvatskoj možemo pratiti kroz proteklih četrdesetak godina. Je li ijedna od tih reformi dovršena? Čini se kako se nakon nekog vremena obrazovni sustav uvijek vraćao u prvobitno stanje uz tek poneke tehničke izmjene, ovisno o aktualnoj strukturi upravljačkog aparata u zemlji. Kada je prije četrdesetak godina u tadašnjoj SR Hrvatskoj započela reforma obrazovanja, većina zapadnih, a posebno skandinavskih zemalja, također je prolazila kroz reformske procese svojih obrazovnih sustava. Rezultati koje su ostvarili nešto je o čem i danas mnogi pričaju, prije svega o tzv. skandinavskom modelu kao primjeru uspješno realiziranih reformi. Usto ne smijemo zaboraviti ni azijske modele koji se teško uklapaju u geopolitički i kulturološki kontekst Hrvatske, stoga se rijetko tko poziva na njih iako su gotovo jednako uspješni kao i skandinavski ako gledamo rezultate PISA-testova. Kako danas, naročito nakon COVID-19-krize, organizirati obrazovni sustav? Je li škola kao institucija izgubila svoj društveni utjecaj? Možemo li govovoriti o konkretnim kompetencijama nužnim za budućnost ili je u pitanju teško predvidljivi, promjenjivi fenomen? Koja je suvremena uloga javnog obrazovanja? To su samo neka od pitanja na koja će se pokušati dati odgovor tijekom tribine.

Tribina se neće održati uživo na Filozofskom fakultetu, već preko aplikacije Zoom. Svi zainteresirani za tribinu mogu se pridružiti na Zoomu pomoću sljedećih podataka:
Topic: Otvoreni četvrtak, tribina o reformi obrazovanja
Time: Mar 11, 2021 18:00 Sarajevo, Skopje, Zagreb
Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/94594064054?pwd=WGc3TkhvLzdKZll2eXNkWHF1bGdlUT09
Meeting ID: 945 9406 4054
Passcode: 014326


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: