#15: Re: HEP - bezobrazluk Autor: milo_moje,
Postano: 01.07.2013. 20:21
simo031 je napisao/la: ›
milo_moje je napisao/la: ›
Znam da banda radi na taj način, ali po tom načelu kupiš novi auto i potpišeš da je vlasništvo te autokuće gdje si ga kupio, jer se bojiš eventualnih kvarova na kolima.
U svakom slučaju, čudna praksa.
|
Loša usporedba...
Ja bih volio pod takvim uvjetima kupiti novi automobil.
Kupim auto i vozim, a imam doživotno bespla održavanje.
|
@simo poštivam tvoje mišljenje, ali pazi ovo.
Kupiš novi auto, i autokuća ti daje bespla održavanje dok voziš taj auto. Međutim, kako sve ne može biti idealno, nakon nekog vremena auto sa normalnih 8-9 litara potrošnje skoči na 15-20. Ti prijaviš servisu što te muči, oni kažu dobro, poslaćemo nekoga. Prolaze dani, ti uz pomoć nekih prijatelja dokučite da je lambda sonda u kvaru, ali iz servisa još ne reagiraju. Ti zoveš i dalje, ali nisi im bitan jer je tvoj novčanik u pitanju kad sipaš gorivo u "gutača". Ne smiješ popraviti sam, jer si potpisao da je auto njihovo vlasništvo. I šta sad? Čupaj kosu i proklinji dan kad si potpisao uvjete kupnje i servisiranja auta.
Mali update vezano uz HEP. Danas ponovo zvano, prvo 243-143, neka tehnička služba, zauzeto.
Onda 501-370, nemoguće dobiti. Onda bespla telefon 0800 300 408, stvarno sam se naslušao "Plavog Dunava" i načekao da se javi operator, kaže zovite taj broj (ovaj prvi). Zovi sve ispočetka, javi se konačno žena, objasnim joj sve, ona prepusti liniju nekom liku kojem opet sve ponovim, kaže čovjek, sve znamo, ali niste nam PRIORITET. WTF? Zašto? Pa ima važnijih stvari u gradu za napraviti, nakon toga sam popizdio i bacio telefon u 3PM
|